کد خبر : 6292
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 2:43

احداث فرهنگسرای ولی‌امر هفتمین پروژه فرهنگی شهرداری منطقه ۵

احداث فرهنگسرای ولی‌امر هفتمین پروژه فرهنگی شهرداری منطقه ۵

آی نیوز-  شهردار منطقه ۵ با اشاره به اجرای پروژه فرهنگسرای ولی‌امر گفت: با پایان نصب تیرهای فلزی فرهنگسرای ولی امر و آغاز احداث دیوار محوطه مراحل باقیمانده این پروژه درحداقل زمان به پایان می رسد.

 یعقوب هوشیار با اشاره به ویژگی های فرهنگسرای کوی ولی امرافزود: این پروژه هفتمین پروژه ای است که با کاربری فرهنگی در سطح حوزه احداث می شود .

 شهردار منطقه ۵ تبریز در ادامه با بیان اینکه عمده وسعت شهر تبریز در یک دهه اخیر در مسیر شرق این شهر واقع شده اظهار داشت: اغلب شهرک‌های جدید الاحداث تبریز که در حوزه استحفاظی این منطقه واقع شده‌اند در چند سال اخیر از زیر ساخت‌های لازم برخوردار شده اند .

 وی در این رابطه خاطرنشان کرد: قبل از تکمیل شهرک های جدید امکانات لازم عمرانی با کاربری های متفاوت برنامه‌ریزی می شود که احداث فرهنگسرا، خانه مشق و مساجد از جمله آنها هستند .

هوشیار با بیان اینکه در پنج سال اخیر هفت پروژه عمرانی با کاربری فرهنگی در سطح حوزه احداث شده است، گفت: فرهنگسرای کوی ولی امر یکی از پروژه های فرهنگی است که با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت زمین و ۷۵۰ متر مربع زیر بنا در حال احداث است .

 به گفته وی اعتبار پیش بینی شده برای احداث و راه اندازی این پروژه ۲۰ میلیارد ریال است. .

 شایان ذکر است در پنج سال اخیر، فرهنگسراهای کوی فرشته و استانداری، خانه مشق و پارک بانوی مهر باغمیشه به بهره برداری رسیده و مجتمع فرهنگی ، مذهبی و مسجد فرشته جنوبی ، فرهنگسرای ولی امر و فرهنگسرای مرزداران نیز در حال احداث هستند که با پایان یافتن احداث این پروژه ها تعداد پروژه با کاربری فرهنگی به هفت مورد خواهد رسید  .

همچنین گفتنی است در این پروژه ۸۰ عدد تیرگذاری انجام یافته که پس از پایان یافتن ان مرحله ایزولاسیون دیوارهای جانبی و تیرچه بلوک سقف فرهنگسرا آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.