کد خبر : 6384
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 3:22

رشد دو برابری درآمدهای شهرداری تبریز نسبت به سال ۹۱

رشد دو برابری درآمدهای شهرداری تبریز نسبت به سال ۹۱

 معاون اداری و مالی شهردار تبریز بودجه ۲۶۰۰ میلیارد تومانی سال جاری و همچنین میزان تحقق درآمد و بودجه چند سال گذشته تبریز را تشریح کرد.

 مظفر سلیمانی در دیدار شهردار تبریز با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: مقایسه آمار درآمد حاصله شهرداری از سال ۹۱ تا ۹۵ نشانگر رشد ۲۰۰ درصدی کل درآمدهای کسب شده در شهرداری تبریز در این سالها بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورا بودجه شهر تبریز در سال ۱۳۹۶ مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است اظهار داشت: ۶۲ درصد بودجه سال جاری شهرداری تبریز صرف هزینه های عمرانی شهر خواهد شد و ۳۸ درصد این بودجه نیز برای هزینه های جاری شهرداری تبریز پیش بینی شده است.

سلیمانی در خصوص پیش بینی منابع تحقق بودجه سال جاری شهرداری تبریز گفت: کمک دولت به پروژه مترو و اتوبوسرانی ۱۱.۶ درصد، عوارض و پروانه ساختمانی ۲۴.۶ درصد معادل ۷۴۰ میلیارد تومان، عوارض کسب و پیشه ۱.۷ درصد معادل ۵۲ میلیارد تومان و فروش بلیط و درآمدهای مختلف از محل خدمات ارائه شده ۱۰.۵ درصد معادل ۳۱۷ درصد قسمتی از منابع پیش بینی شده برای تحقق بودجه سال جاری شهرداری را تشکیل می دهند.

وی در خصوص سایر منابع درآمد پیش بینی شده در بودجه سال جاری شهرداری تبریز افزود: در آمد حاصله از تاسیسات  شهری ۴.۴ درصد معادل ۱۳۲ میلیارد تومان، درآمد حاصل از ماده ۱۰۰ مبلغ ۲۸۵ میلیارد تومان معادل ۱۱.۸۵ درصد و درآمد حاصل از فروش اموال مبلغ ۴۶۵ میلیارد تومان معادل ۱۵.۵ درصد از بودجه سال ۱۳۹۶ تبریز را تشکیل خواهد داد.

معاون مالی و اداری شهردار تبریز در خصوص میزان درآمد شهرداری تبریز در بازه زمانی ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ اظهار داشت: کل درآمد شهرداری تبریز در سال ۱۳۹۱ مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان بوده است که این میزان در سالهای ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به ترتیب به مبلغ ۱۴۳۰، ۲۱۶۰، ۱۸۵۴ و ۱۹۶۰ میلیارد تومان افزایش است.

سلیمانی تصریح کرد: مقایسه آمار درآمد حاصله شهرداری از سال ۹۱ تا ۹۵ نشانگر رشد ۲۰۰ درصدی کل درآمدهای کسب شده در شهرداری تبریز در این سالها بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.