کد خبر : 6422
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 4:07

مردم تبریز همواره قدردان افتخار آفرینان و قهرمانان خود بوده اند

مردم تبریز همواره قدردان افتخار آفرینان و قهرمانان خود بوده اند

آی نیوز-  شهردار تبریز گفت: مردم تبریز در هر برهه زمانی قدردان افتخار آفرینان و قهرمانان خود بوده اند و افتخاری که عظیم قیچی ساز کسب کرد نام تبریز را در تاریخ کوهنوردی دنیا ماندگار می کند.

دکتر صادق نجفی در مراسم استقبال از عظیم قیچی ساز با اشاره به افتخار آفرینی چهار کوهنورد تبریزی گفت: عظیم قیچی ساز به همراه آقایان سعید میرزایی، سید هادی ستار فروغ و مهدی قلی پور امسال افتخار بسیار عظیمی برای تاریخ کوهنوردی تبریز، آذربایجان و کشور عزیزمان ایران بدست آوردند که همه باید به وجود چنین قهرمانانی افتخار کنیم.

دکتر صادق نجفی در اجتماع شهروندان تبریز که برای استقبال از عظیم قیچی ساز، کوهنورد پر افتخار آذربایجان در فرودگاه تبریز حضور یافته بودند، گفت: استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری تبریژ، شورای شهر و تمامی مسئولان از هر کسی که در راستای ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان اقدام کند حمایت کرده اند و از این پس نیز حمایت خواهند نمود.

شهردار تبریز با اشاره به «تبریز ۲۰۱۸» گفت: تمامی مسئولان استان به همراه مردم برای مراسمات ارزشمندی که در سال ۲۰۱۸ در تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام برگزار می شود آماده می شوند و همه باید به بهترین شکل ممکن شهر را برای این رویداد بزرگ فراملی آماده کنیم.

شهردار تبریز در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پیوستن عظیم قیچی به باشگاه ۸ هزارتایی‌ها بی‌شک نماد اراده و عظمت مردمی است که در طول تاریخ همواره فاتح و مصمم بر قله‌های تعالی و پیشرفت تکیه زده‌ است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.