کد خبر : 6455
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 3:21

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پاس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پاس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان

آی نیوز-  معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از افتتاح زمین قدیمی پاس خبر داد و افزود: این پروژه ارزشمند با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان ، توسط شهرداری مرکزی تبریز، طراحی و اجرا شده ‌است.

محمدحسین اسحقی با اشاره به موقعیت زمین پاس، در محدوده کم‌برخوردار شهر گفت: این زمین قدیمی با همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، بهسازی، سامان‌دهی و مجهز به چمن مصنوعی شده و ظرف روزهای آتی در محله منبع به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: اجرای چمن مصنوعی مطابق آخرین استاندارهای AFC در اندازه «96در ۶۴»، احداث مسیر پیاده‌روی و دومیدانی، کانال دفع آب‌های سطحی، سکوی تماشاگران با گنجایش ۱۲۰۰ نفر، رختکن برای دو تیم، سرویس‌های بهشتی و بهسازی و زیباسازی محوطه ورزشگاه، از جمله اقداماتی است که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد در زمین فوتبال پاس صورت گرفته‌است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به تاثیرات اجتماعی این پروژه گفت: نقش پروژه در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ارتقای نشاط و سلامت و همچنین حمایت از استعدادهای ورزشی این محله، حایز اهمیت است.
وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از زمین پاس، تعداد زمین‌های فوتبال محلات که توسط شهرداری تبریز، بازسازی، مرمت و مجهز به چمن مصنوعی شده است، به ۱۵ زمین افزایش خواهد یافت؛ بعلاوه،  بهسازی و چمن‌کاری هشت زمین فوتبال در دستور کار شهرداری تبریز است که از این تعداد، هفت زمین توسط شهرداری مرکزی تبریز و یک زمین نیز توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز در محله کرگر در مراحل پایانی احداث است.
اسحقی ادامه داد: کیفیت عملیات بهسازی و تجهیز زمین‌ها در حدی است که بستر ارزشمندی برای بهره‌مندی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با تکمیل ۲۳ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر، تبریز از نظر توجه به ورزش محلات و تجهیز و زیبایی زمین‌های قدیمی، از شهرهای سرآمد و پیشتاز در حمایت از ورزش همگانی به شمارخواهد رفت.
وی یادآور شد: زمین‌های چمن بهسازی‌شده در کنار سایر زیرساخت‌های ورزشی، از قبیل سالن‌ها و تجهیزات ورزش همگانی، نشان‌دهنده همت ویژه شهرداری تبریز در حمایت از ورزش همگانی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.