کد خبر : 6505
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 2:57

لزوم برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت آحاد شهروندان

لزوم برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت آحاد شهروندان

آی نیوز-  معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری تبریز بر لزوم اجرای برنامه های پرمحتوا و جذاب در بحث اوقات فراغت تاکید کرد.

حجت الاسلام حمیدی در جلسه فرهنگی شهرداری منطقه ۴، ضمن تقدیر از تلاش ها و حمایت های شهردار منطقه ۴ از برنامه های فرهنگی و عملکرد مطلوب معاونت فرهنگی و اجتماعی، ترویج آموزش های فرهنگی و مهارت آموزی شهروندان را رویکرد اصلی در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه عنوان کرد.
وی با اشاره به جهت گیری حوزه فرهنگی شهرداری تبریز در برنامه ‌های اوقات فراغت، اظهار کرد: از میان نهادهای متولی برای اوقات فراغت، شهرداری تبریز در سال ۱۳۹۵ توانست جایگاه نخست را در استان کسب نماید.
معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای اوقات فراغت آحاد مردم، اضافه کرد: اگر نتوانیم اوقات فراغت مردم بویژه نوجوانان و جوانان را با برنامه ‌های پرمحتوا و جذاب پر کنیم، مشکلات عدیده ای متوجه این قشر خواهد شد.
حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت شهرداری تبریز محدود به تابستان نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در تمام فصول سال برای تمامی سنین در فرهنگ‌سراها، خانه های سلامت و… برنامه ‌های متنوع ارائه می ‌دهد.
وی در پایان گفت: امید است که با اجرای مناسب برنامه ‌های اوقات فراغت، تابستانی پرباری را برای شهروندان فراهم نماییم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.