کد خبر : 1819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 6:30

ادامه ناکامی تیم ۵ میلیاردی شهرداری تبریز

ادامه ناکامی تیم ۵ میلیاردی شهرداری تبریز

تیم فوتبال شهرداری تبریز با هزینه ای پنج میلیاردی کماکان تیمی ناکام در لیگ آزادگان است.

به گزارش آی نیوز به نفل از وقت نیوز- قصه غم انگیز سقوط تیم شهرداری تبریز به دسته پایین تر نقشی دردناک بر ذهن وپدل فوتبال دوستان تبریزی زده است.

اما غم انگیز تر آنکه تیم شهرداری تبریز تیمی تقریبا غیر بومی است که با حضور در پله هشتم گروه ب لیگ آزادگان حداقل نقش بازیکن سازی را نیز برای فوتبال تبریز و استان ایفا نمی کند.

به نظر می رسد هزینه این بودجه برای ورزش قهرمانی در رشته فوتبال با حضور تیم پرطرفداری چون تراکتور سازی و تیم متمکنی چون گسترش فولاد موازی کاری بوده باشد.

چراکه محتمل است تزریق این بودجه در بخش زیرساختهای ورزشی وتقویت ورزش همگانی در کنار حمایت از دیگر رشته های ورزشی موجب شکوفایی بیش از پیش ورزش تبریز شود.

شهرداری در تجهیز پارکها در زمینه ورزش همگانی و حمایت از ورزش والیبال کارهای خوبی صورت داده است که با تقویت کار های پیشین وحمایت از رشته های دیگر از سوی این سازمان ، می توان به اینده ای درخشان در ابعاد و زمینه های گوناگون برای شهر تبریز امیدوار بود.

تیم شهرداری تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ آزادگان در مصاف با تیم قعر جدولی راهیان کرمانشاه به نتیجه مساوی صفر -صفر رضایت داد تا با کسب هفت امتیاز از هفت بازی در ردیف هشتم جدول گروه ب قرار گیرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.