کد خبر : 6490
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 7:55

تسویه کلیه بدهی‌های بانکی شهرداری تبریز تا پایان دوره فعالیت شورای چهارم

تسویه کلیه بدهی‌های بانکی شهرداری تبریز تا پایان دوره فعالیت شورای چهارم

 آی نیوز- معاون اداری و مالی شهردار تبریز، با بیان این‌که بازپرداخت بدهی‌های بانکی شهرداری تبریز در مراحل پایانی است، گفت: کلیه تسهیلات اخذ شده توسط شهرداری تبریز از بانک شهر، تا پایان دوره فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز، تسویه می‌شود.

 دکتر مظفر سلیمانی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز از سال ۹۲، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به بانک شهر، بدهی داشت که بازپرداخت آن، در دستور مالی شهرداری تبریز قرار داشت.
وی اضافه کرد: آخرین بخش از بدهی‌های شهرداری تبریز به بانک شهر در هفته‌های آتی بازپرداخت می‌شود که این امر، نشان دهنده تعامل سازنده شهرداری با مجموعه بانکی، به صورت متقابل و روند منظم بازپرداخت‌های بانکی است.
سلیمانی یادآور شد: با در نظر داشتن وضعیت اقتصادی حاکم بر عموم کلان‌شهرها، این موضوع، موفقیت کم‌نظیری برای مدیریت شهری تبریز به شمار می‌رود.
معاون اداری و مالی شهردار تبریز، بانک شهر را از بسترهای مهم توسعه شهر یاد کرد و افزود: تعامل شهرداری با بانک شهر، همواره دوجانبه، مستمر و فعال بوده و شهرداری تبریز فارغ از این‌که تعهدات مالی‌، مربوط به چه دوره‌ای بوده، نسبت به بازپرداخت تسهیلات اخذشده متعهد بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.