کد خبر : 2157
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 6:18

نماینده مجلس: رابطان خبر خبرگزاری ها و خبرنگاران مطبوعات سهمیه بیمه دارند

نماینده مجلس: رابطان خبر خبرگزاری ها و خبرنگاران مطبوعات سهمیه بیمه دارند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رابطان خبر خبرگزاری ها و خبرنگاران مطبوعات سهمیه بیمه دارند.

 

علیرضا منادی دوشنبه شب در نشست بررسی مشکلات خبرنگاران در خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و ارتباط مستقیم صوتی با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: برای رابطان خبرخبرگزاری ها سهمیه ۱۰۰ نفری درنظر گرفته شده و مطبوعات نیز بر اساس لیست بیمه ای که ارایه می کنند از کمک های این وزارتخانه برخوردار می شوند.

وی گفت: مطبوعات باید خبرنگاران خود را بیمه و خبرگزاری ها هم باید بر همین منوال عمل کنند، چون برای آنها سهمیه در نظر گرفته شده و مبلغ بیمه به آنها بازگردانده می شود.

منادی همچنین از پرداخت ۵۰ میلیون ریالی کمک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات استان ها خبر داد و افزود: این کمک ها تا پایان بهمن امسال به حساب خانه های مطبوعات واریز می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص طرح بزرگراه تبریز-سهند گفت: ۵۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح تامین شده تا سال آینده به بهره برداری برسد.

منادی در این نشست با برقراری ارتباط مستقیم صوتی به صورت کنفرانس با ‘ حسین انتظامی ‘ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی به برخی سووالات خبرنگاران جواب داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.