کد خبر : 31969
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 19:54

دهن کجی کمیته داوران به تراکتور

دهن کجی کمیته داوران به تراکتور

داور مسئله ساز بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی با نظر کمیته داوران اینبار در لیگ یک سوت می زند.

به گزارش آی نیوز داور خبرساز همچنان مورد حمایت کمیته داوران است و با تصمیم این کمیته کوپال این هفته در لیگ یک سوت می‌زند

کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
کوپال این هفته در لیگ یک سوت می‌زند

داور دیدار استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که بعد از بازی مورد حملات عجیبی از سوی مقامات تیم تبریزی قرار گرفت، همچنان مورد حمایت کمیته داوران است.

اعضای کمیته داوران و به ویژه خداداد افشاریان طی روزهای گذشته در مصاحبه‌های خود حمایت قاطعی از تصمیمات کوپال ناظمی در بازی استقلال و تراکتور داشتند و حالا با سپردن یک قضاوت دیگر در این هفته از لیگ یک به او بار دیگر این حمایت را علنی کردند.

ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت بازی حساس هفته هجدهم لیگ دسته اول میان پارس جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد انتخاب شده است. با این تفاسیر مشخص است که کمیته داوران تصمیمات ناظمی را تایید کرده که به او دوباره قضاوت داده است.

بی عدالتی در فوتبال و فوتسال در سالهای اخیر باعث شده تا حق بسیاری از تیم های تهرانی ناحق شود و کمیته داوران با انتخاب داورانی به شائبه داوری نادرست در مسابقات فوتبال دامن زده است.

نمونه اخیر این موضوع انتخاب یک داور تهرانی برای قضاوت بازی بسیار حساس تراکتور و استقلال در جام حذفی بود که با تصمیماتش باعث حذف تراکتور از جام حذفی شد.

عدم وجود وار و عدم استفاده از داوران متبحر و دارای توانمندی و تشخیص درست در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال کشور قطعا در کوتاه مدت و بلند مدت به ضرر فوتبال باشگاهی و ملی کشور خواهد بود.

به نظر می رسد کمیته داوران فدراسیون فوتبال نمی تواند عدالت را در مسابقات تیم های تهرانی و دیگر شهرهای ایران رعایت کند. نمونه ها بسیار است.

کمیته داوران تراکتور

دهن کجی کمیته داوران تراکتور

دهن کجی کمیته داوران تراکتور


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.