کد خبر : 34506
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 12:15

شهرداری منطقه ۸ تبریز بستر مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

شهرداری منطقه ۸ تبریز بستر مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

شهردار منطقه ۸ از حمایت این منطقه از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان اولویت اصلی شهرداری منطقه خبر داد.

حسین منیری فر در دیدار با احد صادقی عضو شورای شهر تبریز، رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز و سرمایه گذار حوزه گردشگری با اعلام این مطلب افزود: شهرداری منطقه ۸ تبریز بستر خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده و تلاش خواهیم کرد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه های مهم گردشگری در این منطقه اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بحث اشتغال و بکارگیری نیروی کار فعال جامعه از مهمترین دغدغه های مسئولان کشورمان است، تاکید کرد: بخش خصوصی با سرمایه های شخصی موجبات بکارگیری جوانان در واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم می کند.

شهردار منطقه ۸ در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: خوشبختانه در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز پروژه های مهمی همچون آیسان، میارمیار، عتیق و چندپروژه زیربنایی دیگر توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست که در تلاشیم با مشارکت بخش خصوصی از پتانسیل‌های گردشگری منطقه ۸ همچون خانه‌های تاریخی بافت مرکزی شهر و بازار تاریخی تبریز نهایت استفاده را کنیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری منطقه ۸ تبریز با تمام توان از مشارکت کنندگان بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، گردشگری، فرهنگی و زیربنایی حمایت می کند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.