کد خبر : 34510
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 12:36

“دایچا گلی” در محله لاله احیاء و ساماندهی می شود

“دایچا گلی” در محله لاله احیاء و ساماندهی می شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: استخر و قنات دایچا گولی با ۱۵۰۰ متر مربع و با قدمت ۵۰۰ ساله از ارزشمندترین منابع آبی تبریز بشمار می رود که در گذشته برای تامین آب باغات لاله و فجر استفاده می شد.

احد صادقی در بازدید از محلات لاله در راستای بررسی مطالبات شهروندان در خصوص ساماندهی آسفالت معابر پیرامون دایچا گلی، مسیرهای اولویت دار را بررسی کرده و از این محلات بهمراه شهردار منطقه و معاونین بازدید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردمی و رفاه و آسایش شهروندان در اولویت کاری مدیریت شهری قرار دارد اظهار داشت: ساماندهی دایچا گلی در راستای حفظ چشمه های واقع در باغات لاله، امری مهم و ضروری است که اقدامات لازم در این خصوص با همکاری اهالی صورت می گیرد.
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی تبریز خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری در تمامی محلات در حوزه های مختلف علی الخصوص در حوزه آسفالت یکی از تکلیف های مناطق بوده که ساماندهی آسفالت معابر منتهی به این محل در دست اقدام می باشد.

مشکلات دایچا گلی و آسفالت محله لاله با حضور رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی تبریز احصاء و تصمیم گیری شد.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.