کد خبر : 4269
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 10:32

هفته دهم لیگ برتر والیبال:مصاف شهرداری تبریز با بانک سرمایه بدون حضور هواداران تبریزی

هفته دهم لیگ برتر والیبال:مصاف شهرداری تبریز با بانک سرمایه بدون حضور هواداران تبریزی

هفته دهم لیگ برتر والیبال روز سه شنبه در حالی پیگیری خواهد شد که تیم های شهرداری تبریز و بانک سرمایه در تبریز با یک دیگر دیدار خواهند کرد.

این دیدار با توجه به تصمیم کمیته انظباطی بدون تماشاگر خواهد بود.

 

 

 

هفته دهم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، روز سه شنبه با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، زاهدان، تبریز، تهران و آمل پیگیری خواهد شد.
پنجاه و پنجمین مسابقه لیگ برتر امسال در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می شود و تیم متین صالحین این شهر میزبان پیکان تهران خواهد بود. تیم پیکان که روز شنبه در سالن مهران مشهد موفق به شکست ثامن شد، روز سه شنبه باید در ورامین به میدان برود تا برای تثبیت جایگاه دومی خود در جدول تلاش کند.
متین صالحین ورامین با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول است و پیکان تهران با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول است. متین در هفته نهم نیز به دلیل انصراف تیم انتهای جدولی مسابقه نداشت.
تیم شهرداری ارومیه، صدرنشین ۹ هفته گذشته لیگ برتر والیبال در دومین مسابقه هفته دهم این رقابت ها در گنبد به مصاف بازرگانی جواهری گنبد خواهد رفت. بازرگانی با ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول است و در صورت پیروزی جایگاهش تغییری نخواهد کرد. اما ارومیه که ۲۵ امتیاز دارد اگر مغلوب حریف گنبدی خود شود، تلاش ۹ هفته گذشته اش در خطر جدی قرار خواهد گرفت و احتمال از دست دادن صدرنشینی را خواهد داشت.
تیم بانک سرمایه در سومین مسابقه هفته دهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی شهر تبریز به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت. شاگردان مصطفی کارخانه که لیگ امسال را نسبتا خوب سپری کردند، هنوز امید برای کسب قهرمانی نیم فصل دارند و برای رسیدن به این هدف باید در دو دیدار آینده پیروز میدان باشند. این تیم هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
شهرداری تبریز که با شکست روز شنبه ثامن برابر پیکان یک پله صعود در جدول داشت، در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و در صورت کسب پیروزی صعودی در جدول نخواهد داشت. اما نگرانی تیم شهرداری تبریز در این مسابقه به همراه نداشتن تماشاگران است که به حکم کمیته انضباطی باید بدون تماشاگر به مصاف حریف برود.
گوهر کویر زاهدان که به دلیل مشکلات مالی در هفته نهم مقابل متین ورامین حاضر نشده بود، در هفته دهم میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان خواهد بود. نماینده های بندرعباس و زاهدن با ۶ و صفر امتیاز در جایگاه های یازدهم و دوازدهم جدول هستند و گوهر این فرصت را دارد که نخستین پیروزی خود را به دست آورد. از سوی دیگر المهدی می تواند با کسب پیروزی ۹ امتیازی شود و حتی یک پله صعود در جدول رقابت ها داشته باشد.
نارنجی پوشان سایپا در هفته دهم لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزشی اردکان هستند. آرمان با هشت امتیاز در رتبه دهم جدول است و سایپا با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا با سه تیم دیگر جدول که ۱۵ امتیاز دارند، دارای پنج پیروزی هستند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه بالاتری را کسب کند.
شصتمین دیدار لیگ برتر والیبال سال ۹۴ در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می شود و کاله مازندران بعد از دو دیدار بدون تماشاگر بار دیگر با هواداران خود به مصاف حریفان می رود. کاله این هفته برابر ثامن الحجج خراسان صف آرایی خواهد کرد.
ثامن که روز شنبه در سالن مهران مشهد مغلوب پیکان شده بود، سه شنبه در حالی به مصاف کاله می رود که با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و کاله مازندران نیز با یک امتیاز کمتر در رتبه هشتم جدول است.

 

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال که ساعت ۱۷ آغاز می شود، به قرار زیر است:

ورامین، سالن شهید گل عباسی
متین صالحین ورامین – پیکان تهران

 

گنبد، سالن المپیک
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه

 

زاهدان، سالن استانداری
گوهر کویر زاهدان – آلومینیوم المهدی هرمزگان

 

تبریز، سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز – بانک سرمایه

 

تهران، خانه والیبال
سایپا تهران – آرمان ورزشی اردکان

 

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)
کاله مازندران – ثامن الحجج خراسان

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.