کد خبر : 4461
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 15:52

قلعه نویی: گسترش را ببریم حتی می توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم

قلعه نویی: گسترش را ببریم حتی می توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم

فردا یک بازی حساس پیش رو داریم و اگر بتوانیم این دیدار را ببریم حتی می توانیم به قهرمانی فکر کنیم. حریف ما روی زمین فوتبال خوبی را ارائه می کند و ما کار سختی مقابل این تیم پیش رو خواهیم داشت.

 امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دربی تبریز اظهار داشت:ابتدا سال نوی میلادی را به هموطنان ارمنی تبریک گفته و از تمامی از بازیکنانی که در نیم فصل جدا خواهند شد حلالیت می طلبمکه در نیم فصل از جمع ما جدا خواهند شد حلالیت می طلبم.

وی با تشکر از باشگاه گسترش فولاد تصریح کرد:از باشگاه گسترش فولاد به خاطر کمک هایی که به ما کردند تشکر می کنم. دربازی قبلی گل تیم ما را بازیکن این تیم به ثمر رساند و مهدی کیانی و ایوب کلانتری را نیز از تیم جذب کردیم که خیلی به ما کمک کرده و خواهند کرد. من رابطه خوبی با گسترشی ها دارم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد بازی فردا یادآور شد:فردا به دلیل غیبت چند بازیکن، تغییرات زیادی را در ترکیب مان خواهیم داشت. به احتمال زیاد از ایرانپوریان که تجربه بازی در خط دفاعی را دارد در این پست استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد:بازیکنان تراکتورسازی مشکل بدنی دارند و از دقایق ۶۰-۷۰ به بعد با مشکل مواجه می شوند و باید در نیم فصل روی این مساله کار کنیم. طبیعتا پس از تعطیلات شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد و می تواند تراکتور مورد نظر ما را مشاهده کنید. ما این فرصت را خواهیم داشت تا تمرینات و بازی های دوستانه خوبی را در این دوره برگزار کنیم.

 سرمربی تیم تراکتورسازی از باشگاه گسترش فولاد به خاطر همکاری های اخیر تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.