کد خبر : 4817
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 6:10

اتمام مراحل پایانی عرشه گذاری پروژه غیر همسطح شهیدان ابراهیم پور

اتمام مراحل پایانی عرشه گذاری پروژه غیر همسطح شهیدان ابراهیم پور

 مدیرعامل سازمان عمران تبریز از اتمام  مراحل پایانی عرشه گذاری پروژه غیر همسطح  شهیدان ابراهیم پور خبرداد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان عمران تبریز، ایمان غنی زاده در حاشیه بازدید از پروژه غیر همسطح  شهیدان ابراهیم پور، با اعلام این مطلب افزود: پروژه غیر همسطح  شهیدان ابراهیم پور در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و امیدواریم بتوانیم در چند ماه آینده شاهد اتمام این پروژه مهم شهری و بهره برداری از آن باشیم.
وی ادامه داد: با وجود برودت شدید هوا وبارش برف در هفته های اخیر ، پروژه غیرهمسطح گلپارک با تلاش وهمت عوامل سازمان عمران باجدیت در حال اجرا می باشد .
غنی زاده در بخش دیگری از   سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح گلپارک در تکمیل  یکی از رینگ‌های مهم شهر و تسهیل ترافیکی تبریز موثر خواهد بود، اضافه کرد: همچنین با همت و تلاش مجموعه سازمان عمران تبریز تلاش شده  در کنار تمهیدات فنی و کیفی، به شاخص‌های معماری و زیباسازی  این پروژه نیز  توجه جدی شود .
مدیرعامل سازمان عمران تبریز تاکید کرد: ایجاد تقاطع های غیر همسطح در شهر ها به ویژه کلانشهرها، یکی از را ه های کاهش گره های ترافیکی و بهبود وضعیت حمل ونقلی است که می تواند سبب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و تصحیح شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی در شهرها شود .
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشخصات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح گلپارک خاطر نشان کرد: این پروژه بطول ۶۲۰ متر، عرض ۵/۲۴ متر،  مسیر رفت و برگشت هرکدام ۷ متر،۵۸۰ عدد شمع گذاری، ۴۱ عدد ستون میانی، عمق شمع ها ۱۲ الی ۱۸ متر وقطر هرکدام یک متر می باشد .
مدیرعامل سازمان عمران تبریز، در خاتمه سخنان خود از حمایت های دکتر نجفی شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی تبریز در اجرای پروژه های شهری قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.