کد خبر : 5024
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1395 - 6:01

ارتقای کیفی خدمات نوروزی منطقه ۶ در غرب تبریز

ارتقای کیفی خدمات نوروزی منطقه ۶ در غرب تبریز

 شهردار منطقه ۶، با اشاره به تجربه موفق برگزاری ستاد استقبال گردشگران نوروزی از ارتقای کیفی خدمات نوروزی این منطقه و نصب المان ورودی غرب تبریز در مسیر جاده تبریز – مرند خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶، سیاوش مکانی، ضمن بازدید از ایستگاههای استقبال نوروزی در سطح حوزه اظهار داشت: با توجه به تجربه دومین سال برگزاری ستاد استقبال بهاری امسال علاوه بر نصب المان ورودی، ارتقای کیفی خدمات نوروزی و استقبال از گردشگران در طول سال در ورودی غرب تبریز در دستور کار مدیریت منطقه قرار دارد.
وی با اشاره به برپایی ایستگاه استقبال از مسافران نوروز در ورودی جاده مرند – تبریز، تصریح کرد: علیرغم برودت هوای استان، در ایام تعطیلات نوروزی روزانه بیش از ۵۰۰ نفر گردشگر از خدمات ایستگاههای شهرداری منطقه ۶، بهره مند شده اند.
مکانی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی آذربایجان شرقی برای راهنمایی مسافران در ایستگاه استقبال بهاری شهرداری منطقه ۶ مستقر و به هدایت میهمانان و گردشگران تبریز از سراسر کشور پرداخت.
گفتنی است، غرب تبریز با برنامه ریزی و همکاری پرسنل تلاشگر منطقه در ایستگاه ورودی جاده مرند – تبریز و برپایی غرفه های محصولات فرهنگی، صنایع دستی، غذاهای بومی و محلی، برپایی کارواش رایگان و همچنین توزیع پکیج راهنمای مسافر شامل نقشه تبریز، سی دی راهنمای مراکز دیدنی، آثار تاریخی و مناطق توریستی شهر به استقبال میهمانان نوروزی رفته است.
شهرداری منطقه ۶ تبریز در موج اول و دوم سفرهای نوروزی سال ۹۵ برای تامین آرامش و رفاه میهمانان بهاری اقداماتی چون آماده سازی پارک های سطح حوزه برای اسکان مسافران، آماده سازی مساجد برای پذیرایی شبانه روزی، نصب تابلوهای راهنما و نقشه ی گردشگری تبریز در سطح حوزه را در دستور کار خود قرار داده بود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.