کد خبر : 5150
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 5:39

احداث اردوگاه اسکان اضطراری در تفرجگاه عباس میرزا

احداث اردوگاه اسکان اضطراری در تفرجگاه عباس میرزا

 احداث اردوگاه اسکان اضطراری در تفرجگاه عباس میرزا، در جلسه هماهنگی توسعه اسکان اضطراری مطرح شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از مدیریت بحران شهرداری تبریز، مسعود حسن نژاد دراین جلسه که با حضور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و کارشناسان مربوطه در محل مدیریت بحران تشکیل شد، اعلام کرد: با دستور شهردار محترم تبریز، اردوگاه اسکان اضطراری در محل پارک عباس میرزا احداث می گردد.
وی هدف از احداث این اردوگاه را اسکان اضطراری شهروندان در زمان بحران بیان کرد و افزود: استانداردهای بین المللی مورد نیاز جهت احداث اردوگاه در طراحی این محل لحاظ خواهد شد.
مدیربحران شهرداری تبریز،در مورد امکانات موجود در این مجموعه نیز اظهار داشت: از جمله امکانات پیش بینی شده در این محل، سکو جهت نصب چادر در ابعاد مختلف، زمین های ورزشی، محل بازی کودکان، ایستگاه آتش نشانی، آشپزخانه، سالن انباری و سرویس‌های بهداشتی با سازه سبک و پارکینگ است و در طراحی اردوگاه سعی می شود امکانات اولیه و ضروری جهت اسکان اضطراری شهروندان در نظر گرفته شود.
حسن نژاد در ادامه تصریح کرد: جهت تامین برق مورد نیاز اردوگاه از انرژی های پاک بعنوان برق جایگزین استفاده خواهد شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات مدیریت بحران شهرداری تبریز در زمینه آمادگی در برابر حوادث طبیعی، با اشاره به تجربیات زلزله های گذشته از جمله زلزله بم، اهر و ورزقان اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر ارگانهای دخیل در موضوع اسکان اضطراری، شاهد اقدامات چشمگیری در این زمینه باشیم.
خاطر نشان می شود زمینی به مساحت ۶۲ هزار متر مربع جهت احداث اردوگاه  اسکان اضطراری در تفرجگاه عباس میرزا در نظر گرفته شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.