کد خبر : 5337
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 9:00

حماسه فاخر آزادسازی خرمشهر، مرهون شهامت، شهادت و ایثاری متواضعانه

حماسه فاخر آزادسازی خرمشهر، مرهون شهامت، شهادت و ایثاری متواضعانه

شهردار تبریزبا صدور پیامی به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر، این حماسه فاخر را مرهون شهامت و ایثار و شهادتی متواضعانه دانست.

 

 در این پیام دکتر صادق نجفی آمده است: سوم خرداد یادآور روزی است که در آن استکبار جهانی و هیمنه آن در هم شکست و تجلی عینی پیروزی خون بر شمشیر در برابر دیدگان جهانیان به منصه ظهور رسید. سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد، آنان که متواضعانه جان باختند یا با زخمی بر پیکر ماندند و دم از شکوه ایثار خود نزدند.

شهردار تبریز، در ادامه پیام خود، اعتلای قدرت ایران اسلامی را، نتیجه آن رشادت ها و فداکاری ها دانست و تصریح کرد: به یقین تمام انسان‌های نیکو خصالی که این روز را رقم زده‌اند، سهمی بسزا در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند و آرامش و اقتدار جامعه ما، رهین فداکاری و ایثار بی مانند آنان است.

دکتر نجفی در پایان، ضمن تبریک این حماسه بی بدیل به حماسه سازان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهیدان ازادسازی خرمشهر، اظهار امیدواری کرد با تداوم راه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان معظم روزهای عشق و شور، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی، بیش از پیش در جهان طنین انداز شود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.