کد خبر : 5678
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 8:00

شورا، مهمترین حامی و ناظر برنامه های توسعه شهر / تبریک به هیئت رئیسه و اعضای جدید

شورا، مهمترین حامی و ناظر برنامه های توسعه شهر / تبریک به هیئت رئیسه و اعضای جدید

شهردار تبریز با تبریک به اعضای جدید هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر با برخورداری از اعضای متخصص و دلسوز، مهم‌ترین حامی برنامه‌های توسعه شهر است.

دکتر صادق نجفی در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز و برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه، با بیان این مطلب اظهار داشت: هر یک از اعضای شورا فارغ از جهت‌گیری‌ها و سلایق نظارتی، مورد احترام و تکریم شهرداری هستند؛ از این رو، هیئت‌رئیسه شورا، با  هر ترکیبی، قطعاً حامی و ناظر ارزشمند اهداف توسعه شهر خواهد بود.

وی تذکرات و انتقادات اعضای شورا را سرمایه فکری در اجرای برنامه‌های محتوایی شهر خواند و افزود: هیئت‌رئیسه شورا در هر دوره‌ای، وظایف هدایت شورا را دلسوزانه و کارشناسانه مورد توجه قرار داده است؛ صمیمانه به این عزیزان خداقوت عرض می‌کنیم و امیدواریم روند تعامل با هیئت رئیسه، همچنان پویا و کارساز، به تقویت برنامه‌های اجرایی شهر بینجامد.

شهردار تبریز با اشاره به ورود اعضای جدید به مجموعه ۲۱ نفره شورا گفت: تقارن ورود این اعضا با انتخابات هیئت‌رئیسه جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در یک سال آتی، برنامه‌های مدیریت شهر را با قدرت و انگیزه بیشتری تداوم ببخشیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تفکر شورایی از هر دو حیث تعالیم دینی و جایگاه قانونی، به قدری رفیع است که رکن مهم قانون‌گذاری کشور را متوجه خود کرده است؛ بر این اساس، شورای اسلامی شهر تبریز با برخورداری از پیشینه تاریخی اولین انجمن رسمی شهر، نقشی بسیار درخشان و سازنده در برنامه‌های اداره شهر دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.