کد خبر : 6339
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 3:04

تمامی کیوسک های مطبوعاتی تبریز شناسنامه دار می شوند

تمامی کیوسک های مطبوعاتی تبریز شناسنامه دار می شوند

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز در راستای ساماندهی و نظارت بر نحوه فعالیت کیوسک های مطبوعاتی تمامی کیوسک های فروش مطبوعات را شناسنامه دار می کند.

 در راستای ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی سطح شهر از هفته گذشته بازدید میدانی جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان از این کیوسک ها آغاز شده است.

در راستای ساماندهی و نظارت بر کیوسک های مطبوعاتی سطح شهر و بر اساس اهداف برنامه ریزی شده به منظور یکسان سازی و استقرار سازه های جدید ، متحدالشکل ، دارای جاذبه های بصری و در شأن تبریز شناسنامه دار کردن کیوسک ها و نورپردازی از سوی معاونت بازرگانی و بهره برداری سازمان و مدیریت کیوسک انجام شده است.

در طول بازدید میدانی جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان میادین از کیوسک های مطبوعاتی مقرر گردید طی دو مرحله، اقدامات لازم در راستای ایجاد جاذبهای بصری، نورپردازی و یکسان سازی کیوسک های مطبوعاتی صورت پذیرد.

در این راستا با شناسایی و عقد قرارداد با پیمانکار مشارکت کننده ، اقدامات لازم و مذکور در حال اجرایی شدن می باشد و مقرر گردید تا سه ماهه اول سال ۹۶ تعداد ۱۲۷ سازه جدید استقرار و تعویض گردد. که

همچنین همزمان با استقرار سازه های جدید ، نورپردازی سازه ها در راستای تلطیف و زیباسازی محیط شهری در آستانه  تبریز ۲۰۱۸ صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.