کد خبر : 6363
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 - 4:22

استقبال از مسافران نوروزی تمرینی برای میزبانی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸

استقبال از مسافران نوروزی تمرینی برای میزبانی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸

آی نیوز-  رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نحوه استقبال از مسافران نوروزی و آماده سازی شهر برای میزبانی از گردشگران در ایام نوروز تمرینی برای میزبانی از گردشگران در تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

 شهرام دبیری در جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز گفت: رسیدگی به لکه گیری، ترمیم و بازسازی آسفالت های معابر شهر و همچنین رسیدگی به وضعیت عابرگذرها، پارک ها و همچنین مناطق گردشگر پذیر شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیری در ادامه با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال آینده و تعرفه عوارض محلی در جلسات گذشته شورا گفت: در جلسات گذشته بودجه سال آینده شهرداری و تعرفه عوارض محلی تصویب و به فرمانداری تبریز ارسال شد. فرمانداری به تعدادی از بندهای بودجه هم ایراداتی داشت که خوشبختانه در هئیت حل اختلاف قسمت عمده ایرادات فرمانداری حل شد.

دبیری در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز شهادت شهید مهدی باکری گفت: سالروز شهادت این سردار رشید اسلام روز شهردار نام گرفته است و به حق شهید باکری الگویی برای شهرداران می باشد.

وی با اشاره عدم حضور خبرنگاران در جلسات بررسی بودجه و تعرفه عوارض محلی اظهار داشت: طبق روال سالهای گذشته در زمان بررسی تعرفه عوارض محلی و بودجه شهر، برای کارشناسی تر شدن بحث ها، جلسات غیر مستمع و غیر علنی برگزار می شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش در خصوص موضوعات مورد بررسی در جلسه این هفته شورای شهر تبریز گفت: تفریغ بودجه سال گذشته، بررسی لوایح سرمایه گذاری و لوایح باقی مانده شهروندان در جلسه اخیر شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیداوریم با همکاری اعضای شورا تمامی موضوعات دستور جلسه را مورد بررسی قرار دهیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.