کد خبر : 6409
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 2:56

حمایت ۱۰ میلیارد ریالی شهرداری منطقه پنج از طرح توسعه تفرجگاه عینالی تبریز

حمایت ۱۰ میلیارد ریالی شهرداری منطقه پنج از طرح توسعه تفرجگاه عینالی تبریز

آی نیوز- شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: پروژه جامع توسعه تفرجگاه عون ابن علی با مشارکت مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز اجرا می شود و سهم این منطقه ۵ از این مشارکت ۱۰ میلیارد ریال است.

یعقوب هوشیار با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز و کاشت گونه های متناسب با ویژگی های خاک دامنه کوه عون ابن علی تبریز افزود: تا کنون جهت پیشبرد اهداف پروژه های عمرانی این تفرج گاه ۵ میلیارد ریال به طور نقدی و ۵ میلیارد ریال به طور غیر نقدی از طرف شهرداری منطقه ۵ شهرداری تبریز هزینه شده است.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: تا کنون ۲۵ پارک محله ای در سطح حوزه منطقه ۵ شهرداری تبریز، احداث و با هدف تقویت بسترهای خدمات فضای سبز برای شهروندان به سیستم صرفه جویی انرژی و خدماتی آبیاری قطره ای مجهز شده اند.

هوشیار در ادامه گزارش خود از توسعه فضای سبز منطقه ۵ اضافه کرد: تمامی زیرساخت توسعه پارک ۴۰۰ هکتاری آرپا دره سی از جمله مسیر دسترسی، سیستم روشنایی و لوله گذاری برای آبیاری ۱۲۰ هزار اصله درخت این پارک انجام گرفته است.

وی کاشت درخت، روفوژ و حاشیه سازی فضای سبز اتوبان پاسداران تبریز را یکی دیگر از پروزه های اجرایی در خصوص فضای سبز این منطقه عنوان کرد و گفت: تحول بصری منطقه پنج از حیث توسعه فضای سبز با تاکید شهردار تبریز همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.