کد خبر : 36585
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 11:21

حمایت ۷۵۰ میلیارد ریالی ایرانسل از فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز

حمایت ۷۵۰ میلیارد ریالی ایرانسل از فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز

شهردار تبریز از حمایت مالی شرکت مخابراتی ایرانسل از فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال به مدت سه سال خبر داد.

یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در مراسم امضای قرارداد توسعه اینترنت پرسرعت اظهار کرد: شرکت ایرانسل متعهد شد در کنار اجرای فیبر نوری تبریز، حامی فعالیت‌های ورزشی تبریز تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال در سال باشد. وی با اشاره به افزایش ۲ برابری سرانه ورزش در ۲ سال گذشته یادآور شد: در حوزه سلامت و با اجرای ۷۰ پروژه ورزشی سرانه ورزشی شهر از ۳۰ سانتی متر به ۶۰ سانتی متر رسیده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت های و اجرای تقویم ورزشی طی ۲ سال گذشته کلانشهر تبریز در ورزش های همگانی مقام آور بوده است.

وی افزود: بر همین اساس در طرح “تابستانتو بساز” ۱۵ هزار نفر در رده‌های سنی مختلف در فعالیت‌ها و کلاس‌های ورزشی شرکت باشگاه شهرداری تبریز شرکت ثبت نام کردند.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ارائه پیوست فرهنگی و ورزشی بودجه شهرداری تبریز گفت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری پیوست فرهنگی و ورزشی بودجه شهرداری تبریز تدوین و برای اجرا در ۵۲ هفته سال به مناطق دهگانه و سازمان‌ها ابلاغ شد.

وی همچنین با اشاره به توسعه زیرساخت‌های سلامت و اجرای ۷۰ پروژه ورزشی در نقاط مختلف شهر گفت: پروژه‌های ورزشی در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر به خصوص در مناطق کم‌برخوردار احداث می‌شوند که سه‌شنبه‌ هر هفته یکی از آنها به بهره‌برداری رسیده و به صورت رایگان تحویل شهروندان می‌شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.