کد خبر : 1105
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 20:18

نجفی: سازمان پارک بزرگ تبریز تشکیل می‌شود

نجفی: سازمان پارک بزرگ تبریز تشکیل می‌شود

آی نیوز – شهردار تبریز گفت: به زودی، با تصویب جایگاه پارک بزرگ تبریز، به “سازمان پارک بزرگ تبریز” از سوی شورای اسلامی شهر تبریز و تخصیص بودجه مناسب، شتاب توسعه در این مجموعه، با جدیت بیشتری استمرار خواهد داشت.

 

صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهروند اظهار کرد: طبق زمان‌بندی معینی که به شورای اسلامی شهر و عموم شهروندان وعده داده‌ایم، سعی می‌کنیم پروژه‌ها را پیش ببریم و سر موعد، به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی به اهم برنامه‌های شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: با توافقات صورت گرفته، تا پایان ماه مبارک رمضان، شاهد بهره‌برداری از طرح آبدار کردن مهرانه‌رود خواهیم بود؛ که البته این وعده، مربوط به فاز نخست طرح بوده و با اجرای آن، مهرانه‌رود به طور نسبی لبریز خواهد شد.

نجفی، ایجاد و توسعه فضای سبز را از دغدغه‌های مهم شهرداری تبریز خواند و افزود: به زودی، با تصویب جایگاه پارک بزرگ تبریز، به “سازمان پارک بزرگ تبریز” از سوی شورای اسلامی شهر تبریز و تخصیص بودجه مناسب، شتاب توسعه در این مجموعه، با جدیت بیشتری استمرار خواهد داشت.

شهردار تبریز اضافه کرد: با آغاز احداث ۱۰۰ هکتار پارک جدید در محدوده پاسداران، تا چهار ماه آتی، حدود ۲۵ هکتار آن افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که نیاز به خدمات حوزه سلامت، در حوزه شهرداری منطقه چهار محسوس است، گفت: هر چند شهرداری، قانوناً مسئولیتی در موضوع درمان ندارد اما با این حال این کاستی را قبول داریم و سعی می‌کنیم در این منطقه، با ایجاد مرکز سلامت، خدمات اولیه حوزه پزشکی را به شهروندان ارایه دهیم.

نجفی خاطر نشان کرد: توجه به ورزش محلات و ورزش بانوان، از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز است و این رویکرد را با ایجاد زیبا‌ترین و ایمن‌ترین زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان مهیا می‌کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: حجم عملیات عمرانی در برخی مناطق شهر باعث ایجاد گره‌های ترافیکی در بعضی مناطق شده است که بی‌شک این مشکل مقطعی بوده و با پایان اجرای پروژه‌ها در ماه‌های آتی، این سختی‌، توسعه و زیبایی شهر تبریز در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی، در برخواهد داشت.

نجفی اظهار کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر تبریز و تشویقات این شورا در مسیر تحقق فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در سه سال آتی تبریزمان را به یکی از زیباترین شهرهای کشور تبدیل می‌کنیم.

امامی، شهردار منطقه چهار با اشاره به اهم برنامه‌های این منطقه شهری گفت: پیاده‌رو سازی خیابان دکتر قریب، بلوار ۲۲ بهمن، بلوار ستارخان و قطران شمالی، آسفالت اساسی خیابان توکلی، پل سرداران، میدان ستارخان، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی کوی دانش، اجرای خدمات محله‌ای، ساماندهی و زیباسازی بوستان‌ها و محل‌های بازی کودکان، از جمله برنامه‌های در دست اجرای شهرداری منطقه چهار تبریز است.

وی با بیان این که قول داده‌ایم که هر ماه حداقل یک پروژه تقدیم شهروندان تبریزی کنیم تاکید کرد: سعی می‌کنیم با الگوبرداری از سبک مدیریت جهادی، به وعده خود جامه عمل بپوشانیم.

اهتمام شهرداری تبریز برای تحقق مفهوم شهروند است

فرماندار تبریز با اشاره به جایگاه واژه شهروند در موضوعات جامعه‌شناسی گفت: شهروند کسی است که با برخورداری از شاخص‌های عمرانی و اجتماعی، به جایگاه حقیقی و بایسته زندگی در شهر، دست یافته است.

رحیم شهرتی‌فر در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهروند، با تقدیر از نام انتخاب شده برای این مجموعه ورزشی، اظهار کرد: شهروندان یک شهر، در چارچوب یک محدوده سیاسی و جغرافیایی، دارای حق و حقوق مشخص و یکسانی هستند.

وی تاکید کرد: همه باید از امتیازات اجتماعی و سیاسی زندگی شهروندی و امکانات رفاهی آن، به میزان یکسان برخوردار باشند.

شهرتی‌فر خاطر نشان کرد: اهتمام شهرداری تبریز به خصوص در توجه به مناطق کم‌برخوردار، در راستای تحقق زندگی شهروندی بوده و قابل تقدیر است.

فرماندار تبریز گفت: جهت‌گیری دولت تدبیر و امید نیز با مدنظر قرار دادن همین اصل کارساز است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.