کد خبر : 1227
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 17:32

حمل موادمخدر در بار تخم یونجه در مراغه/ کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک

حمل موادمخدر در بار تخم یونجه در مراغه/ کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باندی که مواد مخدر را در پوشش بار تخم یونجه وارد مراغه می‌کرد خبر داد.

حمیدعلی باغبان اظهار کرد: در پیگیری پرونده یکی از قاچاقچیان کلان موادمخدر در سطح استان مشخص شد شخصی به هویت (ر ـ ز) با تشکیل باندی در شهرستان مراغه اقدام به تهیه و توزیع کلان موادمخدر می‌نماید که مراتب در دستور کار اداره عملیات ویژه قرار گرفت.
وی افزود: در این خصوص اقدامات پلیسی و فنی معمول و نامبرده به همراه سایر اعضای باند مورد شناسایی قرار گرفت و معلوم شد سرکرده باند، مواد مخدر مورد نیاز خود را از استان‌های شرقی کشور به این استان با پوشش بار تجاری حمل می‌نماید و قرار است محموله‌ای را به شهرستان مراغه با بار پوششی تخم یونجه حمل کند.
باغبان ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد مواد مخدر در داخل یک کامیون جاسازی شده است که کامیون مذکور در مسیر اتوبان به سمت شهرستان مراغه مشاهده و تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت طی عملیاتی کامیون مذکور به همراه یک دستگاه خودرو ریو در نزدیکی‌های شهرستان مراغه که جهت تحویل مواد مخدر از کامیون آمده بودند با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه متوقف و برای بازرسی و بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی از محل جاسازی مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و چهار نفر اعضای این باند دستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان با تمام قوا و توان رزمی ماموران همچنان تداوم خواهد داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.