کد خبر : 1308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:09

جرزنی قلعه نوعی شروع شد/ از داوری ناراحتم

جرزنی قلعه نوعی شروع شد/ از داوری ناراحتم

امیر قلعه نوعی بعد از باخت خانگی مقابل سرخپوشان تراکتورسازی و از دست دادن جام شهدا جرزنی را دوباره شروع کرد.

 

وی که همواره استاد جنگ روانی و ایجاد موج حاشیه و بهره برداری از این حاشیه هاست بعد از شکست تلخ خانگی در برابر تیم تراکتورسازی داوران بازی را مورد انتقاد قرار داد.

این انتقادات قلعه نوعی در حالی بود که تنها گل استقلال در نتیجه اشتباه داوری بدست آمد.

قلعه نوعی بعد از باخت تیمش به خبرگزاری فارس گفته است: از تیم داوری ناراحتم البته به خاطر جام شهدا نمی‌توانیم حرفی بزنیم. بازی خوبی بود و دو تیم نمایش جانداری را ارائه دادند.

باید گفت آقای قلعه نوعی اگر هم ناراحتی باشد باید تراکتورها ناراحت باشند نه شما که یک گل باد آورده نصیبتان شد.

وی ادر ادامه گفته است متاسفانه داور با برخی سوت‌ها روند بازی را خراب کرد. به احترام جام شهدا در این بازی‌ها شرکت کردیم و ما به خاطر مقام شامخ شهدا هیچ اعتراضی نداریم. البته باید گفت ای کاش مربیان برخی حرفها را از حالا نزنند که بوی خط و نشن کشیدن آنان برای داوران از آن حرفها به مشام برسد.
کاری که قلعه نوعی الان انجام می دهد!

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آیدین جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۲۱

عده ای از خود ما برای خوش رقصی و نوکری از همدیگر پیشی می گیرند . مثل ستار همدانی و مثل سیروس دین محمدی . چرا در مورد خطایی که برای دروازه بان تراختور گرفته شد و کاملا غلط بود کسی اعتراض نکرد اونم اشتباه داوری بود و منجر به گل شد

کوزی جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۴۹

دیگه همه قلعه نویی رو شناختن و با این اخلاقش کاملا آشنا هستن. من هیچوقت ندیدم وقتی که باختن به داوری ایراد بگیره. داور دیروز داشت خودشو میکشت که استقلال قهرمان بشه. تابلو بود.

تبریز توپچی جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

شما چرا باید ناراحت باشید داور جوان که شما را نمی شناخت . می خواستی ناراحت نشی می رفتی قبل از بازی یه آشنایی عرض ارادتی ، چیزی میکردی تا حساب دستش باشه و هوای شما رو داشته باشه .. من گفتم فتح الله زاده بره ناراحتی های شما شروع میشه . آخه این جور کارا راست کار اونه .