کد خبر : 1398
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 18:19

ماشین سازی باز هم قربانی اختلافات می شود

ماشین سازی باز هم قربانی اختلافات می شود

انگار بخت تیم ماشین سازی رابسته اند که هرساله اسیر حواشی خانمان برانداز می شود. تا کی باید صبر کنیم تا شاید شاهد آزمایش و خطا در مورد تیم ماشین سازی تبریز نباشیم.

 

در حالی که کمتر از ۲۵ روز تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور فرصت باقی مانده است اخبار ضد و نقیض در مورد تیم ماشین سازی تبریز نگرانی های هواداران را افزایش داده است.

با روند فعلی به نظر می رسد انتقال مدیریت تیم ماشین سازی تبریز به شهرداری به آن آسانی ها که تصور می شد امکان پذیر نباشد.

همه از جواب دادن به سوال در این مورد طفره می روند کسی از پشت پرده ها چیزی نمی گوید. انگار باید همه چیز در پشت پرده حل شود و بعد اعلام شود آن هم در دقیقه نود.

انتظار می رود مسئولان محترم ورزشی سیاسی و شهری با مد نظر قرار دادن منافع شهر و شهروندان تبریزی از یک سو و با حفظ شان و جایگاه باشگاه ماشین سازی تبریز هرچه زودتر تکلیف این تیم قدیمی را مشخص نمایند تا زمینه برای حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ مهیا شود.

آقایان به خوبی می دانید که فرصت برای آماده شدن برای لیگ خیلی کم است و بهتر نیز می دانند که حضور ماشین سازی با تیمی مشابه تیم دو سه سال اخیر با نام ماشینسازی و با بازیکنان ضعیف که تعدادی از آنها حتی در حد لیگ محلات نیز نبودند و با واسطه و دلال و هزینه کردن پول پیراهن این تیم را پوشیده بودند لکه ننگی بر دامان مدیران استان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

araz شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۳

ماشین سازی همیشه مظلوم بوده ریشه دارترین تیم شمالغرب کشور با اونهمه طرفداری داشت به خاک سیاه نشسته فقط به خاطر ۱ عده ومنافع ۱ عده دیگر لطفا به داد ماشین سازی برسید