کد خبر : 1418
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 10:11

پیروزی پرگل در انتظار تراکتورسازان

پیروزی پرگل در انتظار تراکتورسازان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور میهمان تیم پدیده خراسان می باشد.

تراکتورسازی بازی های لیگ امسال را تاکنون با نتایج خوبی پشت سر گذاشته است و در بازی مقابل تیم پدیده قطعا به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهد بود.
هر دو تیم تراکتور و پدیده بدون باخت کار خود را به هفته چهارم رسانده اند و در این هفته با توجه به نتایج کسب شده توسط هر دو تیم احتمال پیروزی پرگل تراکتورسازی در خانه پدیده بیشتر است.
تیم پدیده لیگ را با تساوی بدون گل شروع کرده و در هفته دوم نفت مسجد سلیمان را سه بر صفر در خانه نفت شکست داده و در مقابل پدیده در هفته سوم در خانه خود مقابل صبای قم به تساوی دست یافته است.
در مقابل تیم تراکتورسازی که لیگ را با برد دو  بر یک مقابل فولاد قهرمان فصل پیش آغاز کرده و در هفته دوم در خانه ذوب آهن تساوی بدون گل کسب کرده و در هفته سوم نیز ملوان را با تک گل در حالی شکست داد که چندین فرصت گلزنی را هم نتوانست استفاده کند.
حال شانس تیم فوتبال تراکتورسازی که به بازی های پر تماشاگر عادت دارد برای گلزنی مقابل پدیده در خانه این تیم بیشتر بنظر می رسد.
هر دو تیم پدیده و تراکتورسازی به ترتیب در مشهد و تبریز مقابل تیم ملوان انزلی به میدان رفته اند و بازی با این تیم یکی از وجوه مشترک هر دو تیم است. البته تراکتورسازی در دیدار مقابل ملوان با گل ادینیو از سد ملوان گذشت و نتوانست گلهای بیشتری بزند، اما تیم پدیده خراسان مقابل حریف شمالی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در مشهد نرسید.
این مسابقه که به داوری «پیام حیدری» و کمک های «مهدی الوندی» و «هادی طوسی» برگزار می شود، برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و در صورت پیروزی تراکتورسازی و باخت احتمالی سپاهان مقابل نفت تراکتورسازی می تواند صدر جدول را از آن خود نماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.