کد خبر : 1544
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 7:12

گسترش با این روش، سقوط می کند

گسترش با این روش، سقوط می کند

 

 

 

مدیران گسترش فولاد چشم خود را به روی حقایق تیم بسته اند. آنها نمی توانند قبول کنند که تیم گسترش وارد بحرانی زودهنگام شده است.

 

دفاع جانانه آنان از تاتار بدون اینکه توجیه قانع کننده ای برای فوتبال دوستان و هواداران فوتبال تبریز و حتی کارشناسان فوتبال داشته باشد جای سوال دارد.

این تیم نه شاکله سال گذشته را دارد و نه انگیزه آن سال را. آنها باید قبول کنند تیمی که سال گذشته برای آنها آبروداری کرد حاصل زحمات رسول خطیبی بود و تیمی که امروز اینچنین آغاز به سقوط آزاد نموده  است حاصل تفکرات تارتار.

تیم گسترش از ۸ بازی خود در ۷ بازی برنده نشده است و تنها با یک پیروزی اتفاقی مقابل تیم بحران زده و از پیش سقوط کرده پیکان، تا اینجای کار در جمع مدعیان سقوط به دسته یک قرار گرفته است.

گسترش فولاد در حالی تنها پس از سپری شدن ۸ هفته از لیگ فانوس به دست شده، در حالی که جز نخستین تیم هایی بود که کادر فنی خود را شناخته و بازیکنان مورد نظر کادر را جذب کرده و خیلی زودتر از بقیه تیم ها تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و حتی اردوی خارج از کشور نیز در ترکیه برگزار نمود.

برای فوتبال دوستان تبریزی جای سوال و تامل است که چگونه تیمی که بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در میان شانزده تیم لیگ برتری دارد زود تر از آنی که مسئولان این تیم فکر می کردند در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

گسترش فولاد اگر بیش از این فرصت از دست بدهد قطعا راهی لیگ یک خواهد شد.

تحلیل وضعیت تیم های حاضر در لیگ برتر این نکته را آشکار می کند که از همین اکنون رقابت برای عدم سقوط به دسته  یک در بین شش تیم رده آخر شروع شده است و محتملا سقوط کنندگان به دسته یک از بین پنج تیم فعلی آخر جدول رده بندی خواهند بود.

ضعف مفرط در خط دفاعی این تیم به همراه عدم هماهنگی لازم در خط میانی طی هشت هفته اخیر کاملا مشهود بوده است در حالی که کادر فنی از ترمیم و پوشش دادن این نقاط ضعف عاجز مانده است و فقط نظاره گر باخت های پیاپی هستند.

چالش دیگر تیم متمول  گسترش فولاد مربوط به ضعف روحی و روانی بازیکنان این تیم است که نمونه عینی عملگرد آن مهاجمان تیم از جمله مهرداد بایرامی است که برخلاف فصل گذشته به دلیل نبود تعادل و آمادگی روانی عملکرد بسیار ضعیفی در این تیم داشته است که این مسئله در تمامی بازیکنان تیم نیز صدق می کند.

امیدواریم مدیران گسترش فولاد با تدبیر و چاره جویی پیش از آنکه دیر شود فکری به حال تیم بنمایند.

تارتار بعد از عدم نتیجه گیری های مکرر گفته است که استعفا نمی کند و یک مربی حرفه ای است او توپ را به میدان مدیران گسترش فولاد انداخته است تا هزینه عدم نتیجه گیری از یک سو و هزینه های برکناری احتمالی مربی ضرری متوجه وی نکند .

در سالیان اخیر شیوه منتظر ماندن برای برکناری از سوی مدیران علی رغم شکست برنامه های فنی مربیان، یکی از ترفند های برخی مربیان امروزی برای رسیدن به مبلغ کامل قرارداد و مطامع مالی خود شده است. بدون اینکه احساس تعهدی در مورد سرنوشت یک فصل تیمی داشته باشند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهمن تراختوری سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

تورو خدا آقای سمندر به فکر تیم باشید شما با هزار مشکل به لیگ برتر اومدید به این راحتی کاندید سعود نباشید به نظر ما و کارشناسان باید تارتارو بزارید کنار تا تیم نفسی تازه کند ما تراختوریها شما رو بخدا برادر خودمون میدونیم اگه شما قوی نباشین تیم ما هم افت میکند دوستون داریم

sallar سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

اقا واقعا یعنی چی اقای زنوزی شما کاری کنین از وقتی اقای تارتار اومده بازیکنا انگیزه ندارن و تیم روح نداره انتخاب یک مربی حرفه ای و محبوب می تونه کلی هواذار بکشونه ورزشگاه و حال وروز تیم هم بهتر میشه جدا از همه اینها گسترش فولاد از روزی که اومد لیگ برتر کلاس خاصی داشت و ابرویی برای اذربایجانه .حیفه ….

میانالی چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۳۵

گستزش واقعا ضعیف شده و باید چاره ای اندیشیده شود واقعا حیف است تیمی مثل گسترش با ان همه امکانات خوب نتواند خود را در لیگ برتر نگه دارد باید از همین حالا چاره ای بکنند فردا دیر است