کد خبر : 156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1392 - 8:21

تیم های فوتسال خوبی در جام جهانی کوچک حضور دارند

تیم های فوتسال خوبی در جام جهانی کوچک حضور دارند

 مشاور مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم های خوب و مطرحی در جام جهانی کوچک کویت حضور دارند.

حسین شمس  افزود: به غیر از نمایندگان اسپانیا و ایران، سایر تیم های حاضر در رقابت های جام جهانی کوچک، قهرمانان لیگ های کشورهای خود هستند.
وی گفت: اولین دوره این رقابت ها با حضور ۱۶ تیم از ۱۵ کشور در کویت برگزار می شود و فقط میزبان با دو تیم در این رقابت ها حضور دارد.
وی اضافه کرد: به غیر از دو تیم سانتیاگو اسپانیا و دبیری ایران که تیم های چهارم لیگ کشورهای خود هستند، سایر نمایندگان حاضر به عنوان نخست و قهرمانی لیگ فوتسال کشورشان دست یافته اند از این رو سطح رقابت ها بسیار بالا خواهد بود.
شمس گفت: این رقابت های زیرنظر AFC، فیفا و فدراسیون فوتبال کویت برگزار می شود و قرار است از سال آینده با همکاری فیفا و با جوایز نقدی بالاتری انجام شود.
وی افزود: هزینه مراسم گشایش این رقابت ها سه میلیون و ۶۰۰ هزار دلار برآورد شده است و ۲۰۰ هزار دلار نیز جوایز نقدی تیم های اول تا چهارم است که یکصد هزار دلار آن به تیم قهرمان تعلق می گیرد.
شمس خاطرنشان کرد: تمام هزینه های رفت و برگشت و اقامت، توسط میزبان رقابت ها تامین شده و برای هر تیم ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.
تیم فوتسال دبیری تبریز که در این رقابت ها حضور دارد در گروه ۳ با تیم های السد قطر، القادسیه کویت و کولونیال پاراگوئه رقابت خواهد کرد.
این رقابت ها همزمان با ماه رمضان در کویت برگزار می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.