کد خبر : 17338
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 9:29

قهرمانیِ تیمی جای خود را به سلطان کوهستان داد

قهرمانیِ تیمی جای خود را به سلطان کوهستان داد

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در شرایطی عنوان هشتمی رده بندی مجموع تیمی سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را کسب کرد که در دوره گذشته موفق شده بود مقام قهرمانی را به دست.

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در شرایطی عنوان هشتمی رده بندی مجموع تیمی سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را کسب کرد که در دوره گذشته موفق شده بود مقام قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش آی نیوز، سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با قهرمانی تیم تارتلتو بلژیک و ایستادن تیم شهرداری تبریز در جایگاه هشتم مجموع رده بندی تیمی این دوره به پایان رسید؛ تیمی که در دوره سی و دوم توانسته بود با اقتدار قهرمان شود.

در تور سی و سوم که جمعه گذشته پرونده شش مرحله ای آن بسته شد، تیم های تارتلتو بلژیک، تیم ملی روسیه، آلکتو سایکلینگ هلند و بایک ایدن آلمان توانستند عناوین اول تا چهارم رده بندی بخش تیمی را به خود اختصاص دهند و پس از این تیم های خارجی، پیشگامان کویر یزد توانست عنوان پنجمی و بهترین تیم ایرانی این دوره را به نام خود ثبت کند.

حضور سه تیم تبریزی در این دوره اما، این امید را به جامعه ورزش استان داده بود که حداقل یکی از این تیم ها در جمع سه تیم برتر قرار بگیرند اما بهترین رتبه تیمی تور سی و سوم برای تبریزی ها، جایگاه هشتمی برای شهرداری تبریز بود. شهرداری تیمی است که در دوره سی و دوم توانسته بود با اقتدار قهرمان شود اما حضور نه چندان پر قدرت این تیم تبریزی در دوره سی و سوم موجب شد تا نه تنها در روی سکو جایی نداشته باشد، بلکه رتبه هشتم را در اختیار بگیرد.

این نتیجه در بخش تیمی در حالی نصیب تیم شهرداری تبریز شد که با گذشت ۱۰ ماه از فصل دوچرخه سواری هنوز قراردادهای رکابزنان این تیم ثبت نشده و مشکلات مالی باعث شده تا آنها هیچ رقم دریافتی نیز نداشته باشند. با این حال اما تیم شهرداری تبریز توانست در دوره سی و سوم با درخشش سعید صفرزاده، در هر مرحله صاحب پیراهن کوهستان شود و در نهایت این رکابزن تبریزی موفق شد عنوان سلطان کوهستان را برای خود و تیم شهرداری به ارمغان بیاورد. درخشش سعید صفرزاده در این دوره در غیاب میر صمد پورسیدی دوچرخه سوار پر آوازه و ملی پوش تبریزی رقم خورد و به اعتقاد خیلی ها چنانچه پورسیدی در این دوره از تور حضور داشت، می توانست هم خود، هم تیم شهرداری و هم سعید صفرزاده را به موفقیت های بیشتری برساند.

به هر حال تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز به رغم نداشتن امکانات کافی، حضوری تقریبا آبرومندانه در سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان داشت و همین که در این وضعیت نه چندان مطلوب، رکابزنی مثل صفرزاده موفق شد نامش را در بین برترین های این دوره ثبت کند، می تواند کارنامه ای مقبول برای این دوچرخه سواری عضو تیم شهرداری تبریز تلقی شود.

گفتنی است تیم های گون آی و دی اف تی، به عنوان دو تیم تبریزی دیگر حاضر در این دوره به ترتیب رده های دهم و یازدهم را به خود اختصاص دادند. 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.