کد خبر : 1762
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 - 8:46

امام جمعه تبریز: احسان و انفاق در راه خدا اجر اخروی دارد

امام جمعه تبریز: احسان و انفاق در راه خدا اجر اخروی دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: احسان و انفاق، نصرت مالی و جانی برای خدا خیر و جزای اخروی دارد.

 

 آیت الله محسن مجتهدشبستری روز دوشنبه با حضور در احسان سرای هیات عزاداران امام سجاد (ع) در تبریز اظهارکرد: هر کس دین خدا را کمک کند، خداوند به او ثبات قدمی عنایت می کند.

 

وی با بیان مراتب نصرت در راه خدا (نصرت لسانی، مالی و جانی) گفت: امام حسین (ع) با امر به معروف و نهی از منکر و فدای مال و جان خود و خانواده اش به نصرت الهی عمل کرد.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به افزایش گرایش و محبت آزادگان جهان به ابا عبدالله الحسین (ع) با وجود گذشت ۱۴ قرن از واقعه کربلا، گفت: امام حسین (ع) درس آزادگی و ایستادگی دادند.

 

وی با بیان اینکه سید الشهدا (ع) برای زنده نگهداشتن دین، بالاترین مراتب بندگی و نصرت الهی را به نمایش گذاشت، اظهارکرد: براساس مکتب حسین (ع)، وظیفه هر انسان مومن و آزاده ای است که در زمان به خطر افتادن دین از جان خود بگذرد.

 

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به وفاداری حضرت ابوفاضل در واقعه کربلا و رد امان نامه دشمن، گفت: وی الگوی تمام و کمال بصیرت دینی و امام شناسی برای مسلمانان است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.