کد خبر : 1778
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 9:25

شیاری:بازگشت ماشین سازی به دوران اوج خود خواسته همه مسئولان استانی است

شیاری:بازگشت ماشین سازی به دوران اوج خود خواسته همه مسئولان استانی است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اوج گیری دوباره و بازگشت تیم ماشین سازی تبریز به دوران اوج خود خواسته همه مسئولان استانی است.

 دکتر علی شیاری اظهار داشت: خوشبختانه مشکلات قبلی تیم ماشین سازی تبریز با انتقال آن به شهرداری رفته رفته از بین خواهد رفت و انتظار به جای هواداران و شهروندان تبریزی از اعضای شورا و شهردار کلانشهر تبریز در خصوص حل ریشه ای مشکلات این تیم محقق خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ماشین سازی از پرهوادارترین و ریشه دارترین تیم های کشور می باشد گفت: در حقیقت این تیم یکی از دو قطب بزرگ فوتبال منطقه شمالغرب کشور می باشد که در اثر برخی بی مبالاتی ها به این وضعیت گرفتار شده است .

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همه ما از این تیم باسابقه حمایت می کنیم و برای اوج گیری دوباره آن باید قدم جلو بگذاریم.

دکتر شیاری با اعلام اینکه ماشین سازی تبریز متعلق به تک تک شهروندان تبریزی است و وظیفه همه ماست که از این تیم باسابقه حمایت بکنیم گفت: باید بدهی های گذشته این تیم شفاف سازی و پرداخت گردد تا مدیریت جدید این تیم بدون دغدغه فقط به فکر حضور در مسابقات و تقویت تیم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز از مدیریت باشگاه و کادر فنی این تیم با تمام توان حمایت می کند و امیدواریم این تیم در طی یکی دوسال خود را به سطح اول فوتبال کشور برساند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.