کد خبر : 1789
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 12:31

ضامن فوتبال تبریز موفقیت تراکتورسازی و ماشین‌سازی است

ضامن فوتبال تبریز موفقیت تراکتورسازی و ماشین‌سازی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:
ضامن فوتبال تبریز موفقیت تراکتورسازی و ماشین‌سازی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: موفقیت تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی متضمن موفقیت‌های بیشتر فوتبال تبریز است.

شهرام دبیری اظهار کرد: تیم تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و تقریبا قهرمانی نیم فصل این تیم قطعی است.

وی افزود: تراکتورسازی نباید تنها به این موفقیت‌ها اکتفا کند و نیمی از راه قهرمانی باقی مانده و این تیم محبوب تبریزی باید با همین اقتدار پیش رود تا در نهایت به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابد.

دبیری تاکید کرد: توجه به تیم‌های ریشه‌دار متضمن حیات فوتبال آن منطقه است و در تبریز نیز تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی می‌تواند به فوتبال تبریز حیاتی مجدد بخشند.

وی گفت: تیم ماشین‌سازی نیز برابر تیم ابومسلم مشهد به برتری دست یافت تا تماشاگران خود را برای مسابقات بعدی امیدوار سازد و من پیروزی بر تیم ریشه‌دار ابومسلم را به هواداران باشگاه ماشین‌سازی تبریک می‌گویم.

دبیری تاکید کرد: به غیر از این دو تیم قدیمی فوتبال تبریز، تیم گسترش فولاد نیز با امکانات مطلوب و تعریف جدیدی از تیمداری در فوتبال ایران رقابت می‌کند و نظم تیمی و چارت سازمانی این باشگاه می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر باشگاه‌های ایران باشد.

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد وضعیت این تیم گفت: امسال رقابت در فوتسال کشور بسیار فشرده بوده و مدعیان قهرمانی نیز افزایش یافته است و همین سبب شده که با وجودی که در رتبه ششم قرار داریم، اما شانس قهرمانی را از دست نداده و امیدواریم در هفته‌های باقیمانده با کسب نتایج مطلوب به صدر جدول صعود کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.