کد خبر : 1794
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 6:50

سعید محدث: باید از تیم ماشین سازی حمایت کنیم اما با شرطهایی

سعید محدث: باید از تیم ماشین سازی حمایت کنیم اما با شرطهایی

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید از تیم ماشین سازی تبریز حمایت کنیم اما شرط آن توجه این باشگاه قدیمی به بازیکنان بومی می باشد.

 

مهندس سعید محدث با اشاره به اینکه باید به دنبال کشف استعدادهای فوتبالی خود تبریز باشیم گفت: کسی منکر ترمیم و تکمیل تیم با بازیکنان خوب غیربومی نیست اما اینکه مربیان اتوبوسی بازیکن های بی کیفیت و یا بی اخلاق را از جاهای دیگر می آورند و محلی برای ارائه توانمندی های بازیکنان بومی نمی بینیم جای اشکال است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفتم که من اعتقاد دارم به جای پنج میلیارد ریال ۵۰ میلیارد ریال به ماشین سازی اختصاص دهیم اما شط آن این است که باید این تیم بومی ترین تیم فوتبال تبریز باشد.

محدث اظهار داشت: چرا ما نمی خواهیم به بچه های تبریز میدان بدهیم. اینجا معدن استعدادهای فوتبال تبریز است مگر رسول خطیبی، باغ آبادی، کریم باقری، یونس باهنر، اکبرپور، دین محمدی، استاد اسدیها، باغمیشه، و دهها بازیکن بزرگ فوتبال کشور که ملی پوش هم شدند از همین تبریز نبودند پس چرا ما رضایت بدهیم که بازیکنان درجه سوم بیایند و در فوتبال تبریز جولان بدهند آن هم با آن کیفیت بد فوتبالی شان.

وی با تاکید بر اینکه مردم تبریز مردمی ورزشدوست هستند و اکثرا تعصب خاصی به تیم ماشین سازی و تراکتورسازی دارند گفت: من از اولین سالهای تشکیل لیگ حرفه ای در کشورمان در بازیهای لیگ تخت جمشید در تبریز حضور می یافتم، ماشین سازی اولین تیمی بود که از اولین دوره جام تخت جمشید به عنوان نماینده اول فوتبال تبریز در این مسابقات حضور می یافت.

سعیدمحدث گفت: شاید تحقق یک تیم کاملا بومی در حال حاضر سخت باشد اما باید بخواهیم که یک تیم بومی و آینده دار تشیم دهیم و لازمه آن حمایت شورای شهر، شهرداری و استانداری می باشد.

وی گفت چه اشکالی دارد بازیکن بومی با استعداد و متعصب و با تکنیک  استخدام کنیم که سالهای برای تیم شهرش بازی کند بدون دغدغه مالی و یا آینده.

وی در پایان گفت: نباید ورزش و تیم ها را سیاسی کنیم و نباید عالم ورزش را قاطی عالم سیاسی کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.