کد خبر : 18671
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 6:20

کاهش ۴۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در تبریز

کاهش ۴۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز گفت: تلفات رانندگی منجر به فوت در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کاهش داشته است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز گفت: تلفات رانندگی منجر به فوت در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش آی نیوز، مهدی یوسفی در جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن اشاره به جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری شهر گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین آمار پلیس راهور ۸۵۰ هزار خودرو سواری در کلانشهر تبریز تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان سفرهای درون شهری در تبریز نیز، سه میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در روز است که ۵۵ درصد آن توسط سیستم حمل و نقل عمومی انجام می شود.

وی همچنین از فعالیت ۱۱هزار دستگاه تاکسی و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خبر داد و ابراز کرد: بر اساس آمار ارائه شده، ۱.۴ درصد خودروهای تبریز را خودروهای عمومی تشکیل می دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، آرام و روان سازی ترافیک با هدف حفظ جان شهروندان را اصلی ترین اولویت شهرداری تبریز قلمداد کرد و ادامه داد: تمامی نقاط حادثه خیر تبریز در سال ۹۶ شناسایی شده و جداول و نمودارهای تحلیلی برای اتخاذ تصمیمات بهتر تهیه شده است.

یوسفی همچنین از کاهش ۴۶ درصدی تلفات جانی ناشی از سوانح رانندگی در تبریز در بازه زمانی شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و عنوان کرد: امیدوارم با اتخاذ تدابیر مناسب و افزایش آگاهی شهروندان، شاهد روزی باشیم که هیچ تصادف منجر به فوت را در شهری همچون تبریز شاهد نباشیم.

بر اساس گفته وی، اقدامات شهرداری تبریز در خصوص توجه به ساماندهی مسائل و معضلات ترافیکی در تبریز، باعث شده که به احتمال زیاد، آقای رییس جمهور در آذرماه سالجاری از شهرداری تبریز تجلیل کنند.

افزایش نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در شهر تبریز، توجه به رویکرد انسان محور در تمامی اقدامات انجام شده، افزایش ارسال دینام‌های جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق اس ام اس و حذف سیستم کاغذی، افزایش تعداد پل‌های عابرگذر به ۹۴ مورد با احداث ۶پل عابر جدید در شش ماه نخست سالجاری و احتمال اجرای طرح LEZ از ابتدای آذرماه در تبریز از دیگر مواردی بود که یوسفی به آن ها اشاره کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.