کد خبر : 1920
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 10:07

فعالیت‌های نامزدهای احتمالی انتخابات رصد می‌شود/مردم گزارش دهند‌

فعالیت‌های نامزدهای احتمالی انتخابات رصد می‌شود/مردم گزارش دهند‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ‌با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ممنوع است‌‌، گفت: فعالیت نامزدهای احتمالی رصد شده و هرگونه فعالیت انتخاباتی زودهنگام منع قانونی دارد.

 

سعید شبستری‌خیابانی اظهار داشت: برخی افراد از هم‌اکنون خود را برای انتخابات آینده آماده کرده و به انواع تبلیغات می‌پردازند تا خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه برخی از نامزدهای احتمالی از هم اکنون با غبارآلود کردن فضا در مواقعی از رانت دولتی هم استفاده می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت نامزدهای احتمالی رصد شده و هرگونه فعالیت انتخاباتی زودهنگام منع قانونی دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ممنوع است از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد احتمالی به مسئولان نظارتی گزارش دهند.

 

دلیل تغییر فرمانداران

معاون سیاسی استاندار در مورد تغییر و تحول اخیر چند فرماندار در استان گفت: با توجه به اینکه به دلیل مشکلات قانونی امکان ادامه فعالیت ‌صدیقی در اهر مقدور نبود به ناچار عابدی را از سراب به اهر انتقال دادیم و برای فرمانداری‌های سراب و خداآفرین هم از داخل مجموعه فرمانداران و معاونان آنها انتخاب کردیم تا خللی به امور اجرایی وارد نشود.

وی علت عدم حضور استاندار در مراسم معارفه را سفر آتی وی به سراب و بررسی ‌و نهایی کردن سند توسعه و تدبیر این شهرستان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.