کد خبر : 2122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 9:46

آسانسور همچنان تبریزی‌ها را به سمت حادثه سُر می‌دهد

آسانسور همچنان تبریزی‌ها را به سمت حادثه سُر می‌دهد

در کمتر از یک ماه سومین حادثه آسانسوری در تبریز رخ داد که این یک هشدار و روندی نگران‌کننده برای شهروندان و شرکت‌های متولی نصب آسانسورها می‌تواند باشد

انوشیروان کرمانی‌نژاد  اظهار داشت: دقایقی پیش در خیابان طالقانی مابین مصلی و ۱۷ شهریور در یک واحد مسکونی حادثه‌ای در آسانسور اتفاق افتاد و خانمی به شدت مصدوم شد.مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: در این حادثه خانم ۳۵ ساله‌ای درب آسانسور را در طبقه اول باز کرده و با تصور اینکه اتاقک آسانسور وجود دارد به این مکان وارد شده که در چاه آسانسور (زیرزمین) سقوط کرده و به شدت مصدوم می‌شود.
کرمانی‌نژاد افزود: درب آسانسور زمانی باز می‌شود که اتاقک آسانسور در آن طبقه باشد چون به غیر از آن درب آسانسور باز نمی‌شود. این خانم مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافته است.
پنجشنبه بیست و پنجم دی ماه نیز یکی از کارمندان شرکت پست آذربایجان ‌شرقی در محل کارش قربانی حادثه‌ آسانسور شد و جان خود را از دست داد.
به گفته حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، فرد متوفی ۴۵ ساله در آسانسوری که درش نیمه باز بوده برای خروج قبل از رسیدن به در خروجی اقدام کرده که در نهایت منجر به سقوط از چهار طبقه و مرگ وی شده است.
گزارش دیگری نیز حاکی است بعد از ظهر همان روز نیز مرد ۵۰ ساله‌‌ تعمیرکار در شهرک باغمیشه تبریز در آسانسور جان خود را از دست داد، این مرد که خود تعمیرکار بود بر اثر گیر کردن و وارد شدن فشار جان باخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.