کد خبر : 2226
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 - 13:15

تساوی گسترش استقلال در سرمای تبریز

تساوی گسترش استقلال در سرمای تبریز

دیدار دو تیم گسترش فولاد و استقلال در تبریز بدون حتی یک شوت به دروازه دو تیم به پایان رسید.

 

 

در هفته توقف صدرنشین‌ها استقلال هم به سختی از سد تیم سرحال و دونده گسترش گریخت. آنها دو امتیاز مهم را در تبریز جا گذاشتند، اما با توجه به شرایط بازی احتمالاً باید از تساوی در این دیدار راضی باشند.

 

هفته بیست و یکم لیگ برتر، ورزشگاه : بنیان دیزل

داور: احمد صالحی، کمک‌ها: حسن ظهیری و سجاد طوری

اخطار: شهباززاده ۲۸، فخرالدینی ۳۰، بیک زاده ۴۷، عمران زاده ۶۱ از استقلال، میرشفیعیان ۳۸ از گسترش

 

گسترش فولاد تبریز:

داوود نوشی صوفیانی، محسن بیاتی نیا (۶۷ درویشی)، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، لئوناردو پیمنتا، مرتضی اسدی، جابر انصاری، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی

سرمربی: فراز کمالوند

 

استقلال تهران:

 محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی (۶۱ خرسندنیا)، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میلاد نوری (۷۴ حسینی)، میلاد سلیمان فلاح (۳۳ کرار)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

حاشیه‌های بازی:

* کرار جاسم، هافبک عراقی استقلالکه با تعلیق محرومیتش به تبریز رفت در بازی امروز روی نیمکت می نشیند به محض ورود به ورزشگاه و دیدن مربی سابقش کرار به سوی او رفت. کرار و فراز کمالوند خوش و بش با هم داشتند.

*امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به خاطر بارش برف در تبریز قبل از بازی از چمن ورزشگاه بازدید کرد.

*در اقدامی جالب اکثر تماشاگران حاضر در استادیوم پرچم تیم تراکتورسازی را به همراه دارند و در برخی از دقایق تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه بازهم علیه امیر قلعه نویی شعار دادند و او را رئیس مافیا لقب دادند.

*زمانی که محسن فروزان در زمین همراه کریم بوستانی مشغول گرم کردن بود وحید طالب لو دروازه بان ذخیره استقلال در رخنکن حضور داشت و به زمین نیامد.

*لئوناردو پیمنتا مهاجم گسترش با مدل موی عجیب خود تعجب همه بازیکنان استقلال را برانگیخت. استقلالی‌ها اعتقاد دارد پیمنتا با این مدل مو منشوری می‌شود!

*وحید طالب لو سرما خورده بود و به همین دلیل با پوشش کامل در ورزشگاه حضور پیدا کرد و با فراز کمالوند خوش وبش کرد.

*امیر قلعه نویی و کادر فنی استقلال به سمت فراز کمالوند و کادر گسترش فولاد تبریز رفتند و با هم خوش و بش کردند البته خوش و بش قلعه نویی با آذرنیا سرپرست گسترش فولاد گرم تر بود.

*از بازیکنان استقلال، امیرحسین صادقی و میلادفخرالدینی به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند و از بازیکنان گسترش فولاد هم محسن بیاتی نیا، جابر انصاری و محمد ابراهیمی به سمت نیمکت استقلال رفتند.

زمانی که مرتضی اسدی کاپیتان گسترش برای انتخاب زمین در وسط زمین قرار داشت فراز کمالوند، او را صدا کرد و به او گفت: سمت راست را انتخاب کند که همین اتفاق هم افتاد تا کمالوند در نیمه دوم مدافعان تیمش را در روبه روی خود داشته باشد و به راحتی با آنها صحبت کند.

*خوش و بش جابر انصاری با سجاد شهباززاده نیز دیدنی بود. این دو دوستان قدیمی بوده و فوتبال را با هم شروع کردند. دو دوستی که تا قبل از حضور در استقلال و گسترش فولاد در بیشتر تیم ها با یکدیگر همبازی بودند.

*غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش و همچنین ششگلانی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان به هنگام ورود بازیکنان استقلال به زمین، به آنها خوشامد گفتند.

*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی، برای تماشای بازی گسترش- استقلال به ورزشگاه رفته و در جایگاه VIP حضور داشت.این بازیکن دیروز در بازی با نفت مسجد سلیمان به خوبی درون دروازه کار کرد.

*میلاد فخرالدینی بعد از خطا روی بازیکن گسترش کارت زرد دریافت کرد که استقلالی ها فکر کردند سه کارته شده و بازی بعدی تیمش را از دست داد که اینطور نبود و این بازیکن دواخطاره شد. جالب اینجاست کادر فنی گسترش فولاد نیز اعتراض شدیدی به این صحنه داشته و اعتقاد داشتند داور باید فخرالدینی را اخراج می کرد.

*در یک صحنه هاشم بیک زاده بر سر تصاحب توپ به میلاد نوری اعتراض داشت که جدی تر کار را دنبال کند.

*محسن فروزان با پیراهن شبیه مانوئل نویر به زمین آمد مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*داور مسابقه به فراز کمالوند تذکر داد که اعتراض نکند که سرمربی گسترش فولاد از داور عذرخواهی کرد.

*علی میرشفیعیان از هواداران گسترش فولاد خواست که بیش از این تیمشان را تشویق کنند که پس از آن هواداران به صورت ایستاده به تشویق گسترش فولاد پرداختند.

*نیمکت‌نشینان گسترش فولاد قصد انتقال مطالبی به محسن بیاتی‌نیا را داشتند که این اقدام آن ها موجب عصبانیت این بازیکن شد.

*سامان نریمان جهان بازیکن تراکتورسازی که دیروز مقابل گسترش فولاد گل زد به محض رسیدن به تبریز به ورزشگاه رفت و بازی را از نزدیک تماشا می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.