کد خبر : 22734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 4:41

معرفی ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی در رسانه ملی

معرفی ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی در رسانه ملی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان در مجموعه مستند تلویزیونی «ایرانی که ندیده اید» از شبکه یک سیما خبر داد.

به گزارش آی نیوز از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، “مرتضی آبدار” ضمن با این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت تعامل مستمر با رسانه ملی در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری استان، همکاری مشترکی از سوی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با شبکه یک سیما به منظور تهیه و پخش مستند  “ایرانی که ندیده اید” در قالب معرفی جاذبه های گردشگری مناطق کمتر شناخته شده آذربایجان شرقی به صورت گرفته است.
آبدار ادامه داد: رونق صنعت گردشگری استان بخصوص توزیع متناسب سفر در شهرهای کوچک و روستاها و همچنین معرفی پتانسیل¬های صنایع دستی و بوم‌گردی از جمله اهداف اصلی مستند “ایرانی که ندیده اید” است.
وی افزود: تولیدات موفق رسانه ای می تواند تأثیر قابل توجهی در معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده در مناطق با پتانسیل های گردشگری داشته باشد و جذب گردشگر به منطقه را تسهیل کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه جاذبه¬های گردشگری ۷ شهرستان آذربایجان شرقی در فاز نخست این همکاری در قالب برنامه¬های ۶ دقیقه¬ای تهیه و پخش آن از اواخر هفته جاری از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد، ادامه داد: در فاز نخست این مستند به شهرستان¬های شبستر، کلیبر، خداآفرین، اهر، هریس، ورزقان و آذرشهر پرداخته شده است که از روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت با پخش برنامه شهرستان خداآفرین آغاز خواهد شد.
آبدار در پایان ضمن قدردانی از تعامل موثر و سازنده مدیرکل صدا و سیمای استان با شبکه های سراسری که نقش سازنده ای در تولید و پخش این برنامه ها داشت خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت شبکه سهند و در تعامل با رسانه ملی، مستند دیگر شهرستان ها و نیز روستاهای هدف گردشگری آذربایجان شرقی از طریق شبکه های پرس تی وی، آموزش و هیسپان تی وی تولید و پخش خواهد شد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.