کد خبر : 22735
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 17:23

دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس برنده نداشت

دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس برنده نداشت

در حساسترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

 

تراکتورسازی که با حمایت تماشاگرانش علی رغم غیبت «مسعود شجاعی» و «آنتونی استوکس» بازی را هجومی آغاز کرده بود ولی در دقیقه نهم ارسال کرنر «رسن» با اشتباه مدافعان و دروازه بان تراکتورسازی کمال کامیابی نیا اولین گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

بازیکنان تراکتورسازی که سه دیدار گذشته را به دلیل حاشیه های فراوان با شکست های متوالی سپری رسیده بودند برای جلوگیری از یک باخت دیگر، نیمه دوم را پرفشار آغاز کردند و در دقیقه ۶۵ بهترین فرصت میزبان برای گلزنی ایجاد شد که «بیرانوند» به خوبی ضربه «اسماعیلی فر» را مهار کرد.

حملات تراکتورسازی در دقیقه ۷۸ جواب داد و «دانیال اسماعیلی فر» با ضربه ای مهار نشدنی کار را به تساوی یک بر یک کشاند و نهایتاً این دیدار حساس و تماشایی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

با این تساوی، پرسپولیس ۵۷ امتیازی و تراکتورسازی تبریز نیز ۵۰ امتیازی شد تا همچنان برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، امید داشته باشد.

قضاوت این دیدار را که با حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر برگزار شد محمدحسین زاهدی فر بر عهده داشت.

هواداران تیم تراکتورسازی از شهرهای مختلف کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، همدان و تهران برای تماشای این بازی حساس راهی تبریز و از ساعت ها قبل وارد استادیوم شده بودند.

قبل از شروع دیدار پخش موسیقی آذربایجانی از بلندگوهای ورزشگاه و انتشار خبر مربوط به احتمالی برگزاری بازی مجدد تراکتورسازی و سپیدرود، شور خاصی به هواداران تراکتورسازی بخشید.

ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی(علیرضا نقی زاده)، مهدی مهدی‌پور، اشکان دژاگه، سیداحمد موسوی(محمدرضا آزادی)، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(شایان مصلح)، امید عالیشاه(سعید کریمی)، مهدی ترابی (سیامک نعمتی) و علی علیپور


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.