کد خبر : 2275
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 6:34

کامدار: نسف در حدشکست تراکتور نبود

کامدار: نسف در حدشکست تراکتور نبود

 

 

 

 هافبک تراکتورسازی می‌گوید که در بازی با الاهلی شکست مقابل نسف قارشی ازبکستان را جبران می‌ کنند.

 

احمد کامدار در مورد باخت مقابل حریف ازبسکتانی گفت: اول از همه این را بگویم که بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما با شروع نیمه دوم چند دقیقه ای نگذشته بود که توپ وارد دروازه ما شد. ۵، ۶ دقیقه بعد گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. نسف قارشی در حدی نبود که بتواند ما را شکست دهد ولی حداقل یک مساوی حقمان بود اما قسمت، حکمت یا هر چیز دیگری که اسمش را بگذارید مانع این شد که ما با پیروزی به ایران برگردیم اما حریف را بداند که در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

 

بازیکن تراکتورسازی در مورد پاس گل های متعددی که از بازی با صبا تا این بازی به هم تیمی هایش داده نظرش را اینگونه بیان کرد: پاس گل دادن لذتبخش تر از گل زدن است و من به شخصه آنقدر از این قضیه لذت می‌ برم که فکر می‌ کنم دارم در هر بازی گل می‌ زنم ولی اصلا این چیزها برای من مهم نیست، مهم این است که به تیمم کمک کنم و موفقیت آن را ببینم ولی همانطور که گفتم ادینهو یا هر بازیکن دیگری که به گل می‌ رسد انگار خودم گل زدم .

 

هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد دیدار پیش رو با الاهلی امارات گفت: متاسفانه در بازی قبلی سه امتیاز را از دست دادیم ولی باید هر طور شده از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم ۴، ۵ بازی مانده و ما مجبوریم این ۳ امتیازها را جمع کنیم.

 

کامدار در پایان افزود: هواداران قبلا هم ما را شرمنده کرده بودند. ما نیز با دو برد پشت سر همی که در لیگ آوردیم توانستیم کمی از محبت آنان را جبران کنیم متاسفانه در دیدار با نسف به مشکل خوردیم ولی آنها بیایند و ورزشگاه را پر کنند به این دلیل که بازیکن هیچ چیزی به جز حمایت هوادار ندارد آن هم چه هوادارانی تماشاچیان پرشور تراکتورسازی که در همه حال پیش تیمشان هستند. از آنها خواهش می‌ کنم که به ورزشگاه بیایند و به گرفتن ۳ امتیاز کمک کنند.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.