کد خبر : 23441
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 12:36

برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا به اعتبارات دولتی نیاز داریم

برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا به اعتبارات دولتی نیاز داریم

شهردار تبریز گفت: برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا و آماده سازی آن برای حضور بازدیدکنندگان و گردشگران، به تخصیص اعتبارات دولتی نیاز داریم.

به گزارش آی خبر به نقل از ایسنا ، ایرج شهین باهر در جریان بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، اظهار کرد: پروژه مقبره الشعرا یکی از پروژه‌هایی است که بیشتر مربوط به دولت و بودجه‌های دولتی است که شهرداری تبریز کار تکمیل آن را به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: پروژه مقبره الشعرا، جزو پروژه‌های شهرداری نیست اما با توجه به مسکوت ماندن عملیات پروؤه طی چند سال و به دلیل گردشگرپذیر بودن این بنا، تکمیل این پروژه، مهم به نظر می‌رسید، از این رو شهرداری تبریز اجرای آن را به عهده گرفت تا در سریع‌ترین زمان پروژه را تکمیل کند.

شهردار تبریز در جریان این بازدید، از معاون محترم عمرانی وزیر کشور برای تکمیل پروژه کاملا دولتی مقبره الشعرا، خواستار اعتبار دولتی شد.

وی از تلاش شهرداری تبریز برای آماده‌سازی سطح مقبره الشعرا برای بازدید گردشگران خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا مقبره الشعرا برای بازدید شهروندان و گردشگران به زودی آماده شود؛ عملیات نازک کاری طبقه پائین در حال حاضر متوقف شده تا سهم دولت برای این پروژه اختصاص یابد.

شهردار تبریز گفت: معاون محترم وزیر کشور قول داده‌اند تا در سال ۹۹ ردیف اعتبار مخصوصی برای این پروژه در نظر بگیرند تا برخی از اقدامات لازم با اعتبار سهم دولت اجرایی شود. با این حال حتی اگر از اعتبار خود شهرداری نیز باشد، تلاش می کنیم تا این پروژه را در زمان مناسب تمام کنیم و تحویل شهروندان دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: شهرداری تبریز با، هزار و ۳۰۰میلیارد تومان هزینه در پروژه مترو، بیشترین بودجه را در کل کشور به این موضوع اختصاص داده و در این راستا بیشترین عملیات ممکن نیز طی دو سال اخیر انجام شده است.

وی یادآور شد: این هزینه، به اندازه بودجه چند پروژه عمرانی یک کلانشهر بوده و در قبال آن انتظار داریم که دولت نیز به تعهدات خود عمل کند و سهم خود را در این رابطه تزریق کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با بیان این‌که شهرداری تبریز پیگیر سهم بوده‌ای سال ۹۹ دولت در این رابطه است، گفت: آقای جمالی نژاد، معاون وزیر در بازدید خود، شاهد عملکرد و پیشرفت خوب شهرداری تبریز در بحث مترو بود و با اظهار رضایت ایشان، امیدواریم بتوانیم سهم سال ۹۹ را از دولت دریافت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.