کد خبر : 2359
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 11:51

مهاجم برزیلی تراکتور: هواداران در دیدار با پرسپولیس عالی بودند

مهاجم برزیلی تراکتور: هواداران در دیدار با پرسپولیس عالی بودند

مهاجم برزیلی و چهره نام آشنای تراکتورسازی تبریز با تمجید از بازی هم تیمی هایش در مصاف با پرسپولیس تهران گفت: هواداران ما در این دیدار واقعا عالی بودند و یک صدا و در طول بازی از تیم خود حمایت کردند. ادر لوسیانو ادینهو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: همه ۱۱ بازیکن تراکتور

مهاجم برزیلی و چهره نام آشنای تراکتورسازی تبریز با تمجید از بازی هم تیمی هایش در مصاف با پرسپولیس تهران گفت: هواداران ما در این دیدار واقعا عالی بودند و یک صدا و در طول بازی از تیم خود حمایت کردند.

ادر لوسیانو ادینهو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: همه ۱۱ بازیکن تراکتور در زمین خوب بازی کردند و نتیجه عالی بود.

وی گفت: برای قهرمانی باید تمام بازی ها را ببریم.

وی افزود: این بازی هم تمام شد و پس از یکی دو روز استراحت و تمرکز خوب برای بازی عازم تهران خواهیم بود.

این مهاجم برزیلی که به زبان فارسی تسلط کامل دارد، گفت: امیدوارم ان شاء الله بازی تهران را هم ببریم.

مدافع جوان تراکتور نیز با ابراز خوشحالی از برتری در مصاف با پرسپولیس تهران به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: حضور یک بازیکن در ترکیب اصلی تیم به نظر سرمربی بستگی دارد.

شاهین ثاقبی گفت: برای من هم به عنوان یک بازیکن که باید تابع نظر سرمربی باشم، فرقی ندارد، هروقت تصمیم بگیرند بازی می کنم، هروقت بگویند می نشینم بیرون.

وی در خصوص نقش هواداران در موفقیت تراکتور گفت: ما به امید آنان بازی می کنیم، ان شاء الله در بازی های بعدی آن ها ورزشگاه را پر کنند و ما هم قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.

هافبک با تجربه و میدان دار و ملی پوش تراکتور نیز که در دیدار با پرسپولیس نقش بسیار تاثیر گذاری در پیروزی این تیم داشت، به ایرنا گفت: بازی سنگینی را مقابل پرسپولیس داشتیم.

آندرانیک تیموریان افزود: موقعیت های زیادی را در این دیدار خلق کردیم که متاسفانه به دلیل سهل انگاری در نواختن ضربات اخر توپ هایمان تبدیل به گل نشد، ولی خدا را شکر می کنیم که توانستیم پرسپولیس را در این ورزشگاه ببریم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی تاکید کرد: در این دیدار مهمتر این بود که فعل خواستن را خواستیم و توانستیم پرسپولیس را ببریم، با برنامه بودیم و طول هفته روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران که هر دو از نمایندگان کشور در لیگ باشگاه های آسیا هستند، عصر روز یکشنبه در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر و در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حساب یک بر صفر به سود میزبان پایان پذیرفت.

تراکتورسازی تبریز با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و پرسپولیس نیز با ۲۶ امتیاز همچنان در رده نهم باقی ماند.

دیدار رفت دو تیم نیز با پیروزی سه بریک تراکتورسازی در تهران پایان یافته بود. تراکتورسازی سال هاست که مقابل پرسپولیس در تبریز نباخته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.