کد خبر : 23800
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 18:48

دومین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

دومین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان و البرز آغاز می‌گردد.

دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز می‌گردد.

ثبت نام در استان‌های فوق الذکر از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ آغاز و در ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ پایان می‌یابد.

در شهر‌های سایر استان‌ها و همچنین در شهر‌های جدید استان‌های فوق الذکر، در روز‌های آتی و با اطلاع رسانی قبلی ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند. پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، متقاضیان نهائی مطابق ظرفیت احصاء شده برای هر شهر، از طریق قرعه کشی انتخاب می‌گردند.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

در شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهر‌ها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.