کد خبر : 2440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 9:11

استاندار آذربایجان شرقی‌ با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب: موفقیت دولت نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم است

استاندار آذربایجان شرقی‌ با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب: موفقیت دولت نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که وحدت و همدلی همه اقشار جامعه، رمز موفقیت انقلاب اسلامی و تداوم آن است، گفت: دولت تنها با حمایت و پشتیبانی مردم می‌تواند در تحقق برنامه‌های خود موفق باشد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با بخش خبری شبکه سراسری، با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت، خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس، مقام معظم رهبری به حق این شعار را مطرح کردند، چرا که برای عبور موفقیت‌آمیز از این شرایط نیازمند تقویت همدلی و وحدت بین همه ارکان جامعه هستیم.
وی افزود: پیروزی انقلاب، اداره جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و همه مشکلاتی که این ملت پشت سر گذاشتند در سایه وحدت و همدلی بوده است.
جبارزاده با بیان این که دولت، خدمت‌گزار مردم است، افزود: قطعا حمایت و پشتیبانی مردم از دولت می‌تواند در تحقق برنامه‌های دولت و عبور از مشکلات اقتصادی موثر باشد و اطمینان داریم که سال ۹۴ با همدلی ملت و دولت سال بسیار خوبی برای شکوفایی کشور خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که ملت همواره ثابت کرده است که پشتیبان کارگزاران نظام و دولت است، گفت: ان‌شاءالله سال جدید که با نام حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده است، با همت مردم و تلاش شبانه‌روزی مسوولان سالی پرخیر و برکت برای ملت ایران خواهد بود.
وی اظهار داشت: هدف مشترک دولت و ملت، حل مشکلات کشور و اعتلای نظام است و لازمه دست‌یابی به این هدف مشترک، همدلی، همزبانی، وحدت و صمیمیت است.
جبارزاده با تاکید بر تلاش جدی همه مسوولان برای حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: تلاش دولت برای خدمت‌گزاری به ملت و همراهی مردم با برنامه‌های دولت، روند پیشرفت کشور و حل مشکلات را سریع‌تر می‌کند و قطعا با فراهم شدن این شرایط شاهد تحقق چشم‌اندازهای توسعه کشور خواهیم بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.