کد خبر : 2550
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 7:56

در تعطیلات نوروز ۱۶ نفر در تصادفات آذربایجان‌شرقی جان باختند

در تعطیلات نوروز ۱۶ نفر در تصادفات آذربایجان‌شرقی جان باختند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۶ نفر در استان در تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز جان خود را از دست داده که از این تعداد ۱۲ نفر در تصادفات برون شهری و چهار نفر نیز در تصادفات شهری جان باخته‌اند.

روزبه رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در قالب اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس، تکنسین‌های این مرکز ۶۵۰ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل کرده و ۱۰۰ نفر نیز در محل مداوا کردند.
وی کل ماموریت‌های حوزه مدیریتش در ایام آماده باش را به دو هزار و ۹۲۱ مورد اعلام و اضافه کرد: این تعداد ماموریت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۹ درصد افزایش داشته است.
رجایی اظهار داشت: از مجموع این ماموریت‌ها، ۵۹۰ مورد ماموریت تصادفی بود که ۲۲۴ مورد آن تصادف جاده‌ای و ۳۶۶ مورد تصادف شهری گزارش شده است.
مسئول مراکز اورژانس شمال‌غرب کشور از کاهش ۱۹.۷ درصدی ماموریت‌های تصادف جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه افزایش ۱۹.۷ درصدی نیز برای ماموریت‌های تصادف شهری این مرکز در این مدت به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به افزایش تعداد ایستگاه‌های سلامت اورژانس ۱۱۵ از ۳ ایستگاه به ۱۰ ایستگاه گفت: امسال در ایستگاه‌های سلامت یک هزار و ۸۷ نفر به صورت سرپایی درمان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۶ برابری را نشان می‌دهد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.