کد خبر : 2701
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 9:38

اکبرزاده: ماشین سازی هزاران هوادار خاموش دارد/ تیم فروشی نیست

اکبرزاده: ماشین سازی هزاران هوادار خاموش دارد/ تیم فروشی نیست

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه این تیم فوتبال ریشه دار هزاران هوادار خاموش دارد،گفت: منتظر اتمام بازی های لیگ دسته یک هستیم تا وضعیت تیم های شهرداری و ماشین سازی مشخص شود.

 

عیسی اکبرزاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: فعلا تمرکز من روی بازی های لیگ دو برای فصل آینده است چون هنوز در خصوص حضور ماشین سازی در لیگ دسته اول برای فصل بعد نظر قطعی داده نشده است.

وی افزود: این موضوع فعلا در حد حرف است و البته برای ما هم مهم نیست کدام تیم در لیگ یک یا دو باشد، مهم این است که سهمیه فوتبال تبریز در لیگ دسته اول و البته ارزش تیم ها نیز حفظ شود.

اکبرزاده در پاسخ به این سئوال که واکنش مسئولان باشگاه شهرداری نسبت به تعویض سهمیه دسته اولی و دومی شهرداری و ماشین سازی چیست؟ تصریح کرد: برای این انتقال و تعویض سهمیه، قطعا باید نظر مسئولان باشگاه شهرداری مثبت باشد چراکه مالکیت هر دو تیم اکنون با شهرداری است، اما اگر نظری بدبینانه در این خصوص وجود داشته باشد نشات گرفته از تنگ نظری خواهد بود.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت که ماشین سازی هویت و شناسنامه فوتبال استان است و نام و اعتبار ماشین سازی سوای این حرف ها است که در موردش تنگ نظری وجود داشته باشد. این را هم بگویم که ماشین سازی چند هزار هوادار خاموش دارد که با حضور این تیم در دسته های بالاتر، این هواداران به ورزشگاه می آیند و شما می بینید که ماشین سازی چه تیم پر طرفداری است.

مدیرعامل جوان و خوش فکر باشگاه ماشین سازی تبریز عنوان کرد: ماشین سازی فروشی نیست و به نظر من، امن ترین جا برای این تیم قدیمی و ریشه دار، شهرداری است. عقیده دارم که اعتبار و قدمت ارزشمند ماشین سازی به اضافه بودجه و بنیه مالی شهرداری، تیمی برابر و مشابه با تراکتور می سازد که می تواند حتی در لیگ برتر عرض اندام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در موضوع انتقال سهیمه ماشین سازی و شهرداری، نباید منافع شخصی در نظر گرفته شود، گفت: برای تحقق این امر مهم، نباید نظر شخصی و منافع شخصی در نظر گرفته شود و منافع مردم و دوستداران فوتبال استان باید در ارجحیت باشد و به خواسته مردم احترام گذاشت.

اکبرزاده در ادامه به روزهای خوب ورزش استان در سال های نه چندان دور اشاره کرد و افزود: ما در سال های نه چندان دور در ورزش استان امکانات زیادی نداشتیم اما در رشته های مختلف، بازیکن ملی داشتیم و به عنوان مثال از ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال، هفت بازیکن آذری بودند اما اکنون امکانات زیاد شده و متاسفانه برخلاف گذشته، در تیم های ملی از استان بازیکن نداریم، ما باید از نظر رشد ورزشی به اینگونه مسایل فکر کنیم.

وی ادامه داد: بودن و نبودن من در راس باشگاه ماشین سازی مهم نیست، مهم آن است که ارزش تیم ماشین سازی به عنوان هویت ورزش استان حفظ شود. من هر جا بوده ام به کلیات فکر کرده ام و اعتقاد دارم در چنین مسایلی، نباید به جزئیات فکر کرد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: اکنون مهم تر از هر چیزی، بقای تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ دسته اول است چراکه برای این تیم از بیت المال خرج شده و نباید این پولی که از مردم هزینه شده است، با سقوط تیم شهرداری به دسته پائین تر، به هدر برود.

وی افزود: امیدوارم که چنین اتفاقی برای تیم شهرداری رخ ندهد و این تیم در لیگ دسته اول باقی بماند، من حتی از باخت دیروز تیم تراکتورسازی هم خیلی ناراحت شدم و اعتقاد دارم که این تیم می توانست در بازی با نسف قارشی نتیجه خوبی بگیرد، شاید تراکتورسازی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را فدای لیگ برتر کرد اما نباید فراموش کرد که این تیم در لیگ علاوه بر تلاش برای قهرمانی، به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده هم هست و اکنون نباید در آسیا به راحتی نتیجه را به حریفان واگذار کند.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.