کد خبر : 2721
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 6:50

تاکید مدیرکل امور اجتماعی بر اجرای بدون نقص جشنواره عشایر

تاکید مدیرکل امور اجتماعی بر اجرای بدون نقص جشنواره عشایر

مدیرکل اموراجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بر برگزاری هرچه بهتر جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های مرتبط باید تلاش کنند تا این جشنواره بدون نقص و بهتر از دوره های قبل برگزار شود.

 

حسن استوارآذر در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان، اظهار کرد: باید با تامین زیرساخت ها و ایجاد امکانات مناسب، به دنبال کیفی تر شدن برنامه های این جشنواره باشیم.
وی در خصوص تغییر مکان این جشنواره از منطقه قره قیه به قشلاق هارنا افزود: مزایای محل جدید از قبیل دسترسی آسان، تسهیلات بهتر و زیبایی های طبیعی منطقه باید اطلاع رسانی شود.
استوارآذر با تاکید بر پرداختن به بخش فرهنگی جشنواره، گفت: هرچند اقدامات خوبی در این زمینه در دوره های قبل صورت گرفته اما بهتر است در قالب کتابی دستاوردهای این جشنواره انتشار و در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: در بخش مالی نیز باید فکری اساسی شود تا مسوولان برگزاری جشنواره به جای دغدغه مالی، در مسیر بهتر برگزار کردن جشنواره تلاش کنند.
فرماندار کلیبر نیز در خصوص تغییر محل برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه قره قیه در پایاب سد، این جشنواره از دوسال قبل در روستای صومعه برگزار می شد که این منطقه نیز به دلیل داشتن معارض و همچنین قرار گرفتن در منطقه گرمسیری مشکلاتی را برای برگزارکنندگان ایجاد کرد و ازاین رو تصمیم گرفتیم این دوره را در قشلاق هارنا که منطقه ای خوش آب و هواست برگزار کنیم.
فریدون بابایی افزود: اقدامات و هماهنگی لازم برای برگزاری بهتر این جشنواره انجام شده و مشکل خاصی جز تامین منابع مالی کافی وجود ندارد.
بیست و دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی ۱۸ اردیبهشت ماه جاری در قشلاق هارنا در بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.