کد خبر : 283
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1392 - 4:35

خطیبی: تلاش برای کسب سهمیه آسیا / امروز دیگر نام‌ها توپ نمی‌زنند

خطیبی: تلاش برای کسب سهمیه آسیا / امروز دیگر نام‌ها توپ نمی‌زنند

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه سال آینده برای کسب سهمیه و حضور در باشگاه‌های آسیا تلاش خواهد کرد، گفت: نباید تیم ما را با تیم‌های استقلال و سپاهان مقایسه کرد.
خبرگزاری فارس: تلاش برای کسب سهمیه آسیا / امروز دیگر نام‌ها توپ نمی‌زنند

 رسول خطیبی بامداد امروز در کنفرانس پیش از بازی گسترش فولاد تبریز مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: ما در هفته سوم با تیمی بازی داریم که از لحاظ تشکیلاتی، ساختاری و امکانات سخت افزاری جزو ۱۰ باشگاه برتر آسیا بوده و برای کسب سه امتیاز و پیروزی بر تیم ما به تبریز می‌آید.

وی افزود: ما نیز با استفاده از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران تیم برای شکست دادن تیم سپاهان وارد میدان شده و بازی تهاجمی از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

وی در مورد حضورش در  ترکیب تیم گسترش فولاد در مقابل تیمی که سال‌ها پیراهنش را بر تن کرده است، عنوان کرد:  احتمال اینکه در ترکیب تیم قرار داشته باشم بسیار کم است و اگر لازم باشد نیمه دوم وارد میدان خواهم شد، اما امیدوارم بازیکنان تیم به قدری خوب کار کنند که احتیاجی به حضور من در میدان نباشد.

ستاره‌های من بازیکنان جوان گسترش فولاد هستند

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ستاره‌های تیمش را بازیکنان جوان این تیم برشمرده و ابراز داشت: در تیم گسترش فولاد بازیکنان خوبی مانند سعید آقایی داریم که در سال اول بازی در لیگ برتر خیلی خوب کار کرده‌اند  و درست است که هنوز تجربه لازم را ندارند، اما برای من ستاره هستند.

امروز نام‌ها دیگر توپ نمی‌زنند

وی با بیان اینکه امروز نام‌ها دیگر توپ نمی‌زنند، افزود: بازیکنان جوان من در رقابت‌های فصل جاری مراحل آماده‌سازی خود را طی کرده و سال آینده  بهترین بازیکنان لیگ برتر خواهند شد.

جذب ۲ بازیکن خارجی

رسول خطیبی از جذب دو بازیکن خارجی برای رفع نقاط ضعف تیم خبر داد و  خاطرنشان کرد: احتمال دارد برای تقویت تیم از بازیکنان خوب داخلی به صورت قرضی استفاده کنیم.

هدف سال آینده کسب سهمیه آسیا

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز  خواستار عدم مقایسه تیمش با استقلال و سپاهان شده و تاکید کرد: تیم گسترش فولاد امسال مدعی قهرمانی نیست، اما هدفمان کسب رتبه تک رقمی در این رقابت‌ها بوده و بهتر است با تیم نفت تهران مقایسه شویم.

وی هدف سال آینده تیم آبی پوش تبریزی را کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا ذکر کرد.

خطیبی همچنین به فرهنگ بالای تماشاگران تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد اشاره و تصریح کرد: تماشاگران دو تیم در شهرآورد تبریز فرهنگ بالای خود را نشان داده و باید نسبت به تشویق‌هایشان مراقب باشند تا منجر به کسر امتیاز تیم‌های شهرشان نشوند.

درخواست بازی‌های گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل

ملی‌پوش سابق تیم  ایران از درخواست باشگاهش برای برگزاری سایر بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه بنیان دیزل خبر داد و تاکید کرد: با توجه به کیفیت بالای چمن ورزشگاه اختصاصی و عادت کردن بازیکنان به این میدان، امیدواریم بعد از بازی با داماش بازی‌های تیم گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.