کد خبر : 3005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 5:52

دولت تدبیر و امید، دولت اخلاق است

دولت تدبیر و امید، دولت اخلاق است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت تدبیر و امید، دولت اخلاق است، گفت: در عرصه اخلاق دولت تلاش می کند با صداقت با مردم سخن بگوید و از تهمت و انگ زدن پرهیز می کند.

 

 به گزارش آی نیوز،سعید شبستری در مراسم معرفی برترین های جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به ضرورت حفظ اعتماد اجتماعی در کشور، افزود: متاسفانه برخی شکست خوردگان سیاسی با افترا می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و با تحریک احساسات جوانان سعی در تخریب دولت دارند.
وی با اشاره به شور و شعور جوانان ایرانی ادامه داد: هر زمان جوانان ما در صحنه بودند این افراد نتوانسته اند در عرصه سیاسی حرفی برای گفتن داشته باشند.
شبستری با بیان این که در گذشته فساد های زنجیره ای به سرمایه های اجتماعی مردم لطمه زده است، اظهار کرد: بقای این افراد در هرج و مرج ها و رانت ها و فساد هایی بوده که رخ داده است.
وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: انتخاب مردم، انتخاب تدبیر، امید و عقلانیت بوده و با تشکیل دولت شاهد افزایش انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: جوانان ایران اسلامی همیشه و در همه عرصه ها در صحنه حضور پررنگ و گسترده ایی داشته و دارند و این جوانان بودند که ایران اسلامی را به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل کرده اند.
وی تاکید کرد: جوانانی که به عنوان جوان نمونه انتخاب می شوند رسالت سنگینی را بر عهده دارند و ضروری است به عنوان استعداد برتر در جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
در این مراسم کسری کلاهدوزان، احمد احمدی لکی، مصطفی ابرزاده بایرامی، مهدی مهابتی، توحید فرشناس، سیامک سرداری، رحیم عظیمی، توحید آقاجانپور، میلاد عاشقی، زرین وکیلی، بهزاد سیس، سحر فکردار، مرتضی بایرامی، ابوالفضل جهانگرد، بهزاد سوار، رشید دیبافر، آیت عباپور، محمد سعادتی، رضا کارباتی اصل، فرناز منتظر ظهور، ندا تنهایی مقدم، معصومه ثنافر، رامین خرسندی، عارف غفاری نژاد، علی رضاوند، سید جلال میرمحمدی ایرانق، داود اکبرزاده، پیمان محمدپور، پرویز هادی، فرزاد باهر ارسباران، فرزاد محمد خانلو، حمید زیرکی، مهسا پوررحمتی به عنوان جوانان برتر استان معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.